son yarış Singapur GP 2014

  • Lewis Hamilton ( Mercedes GP ) 1
  • Sebastian Vettel ( RedBull ) 2
  • Daniel Ricciardo ( RedBull ) 3

gelecek yarış Japonya GP 2014

11

Mart 2009, Çarşamba | 09:46

Editör: Turkiye F1

56

Formula1 yarışları TRT'de

uzun süredir üzerinde konuşulan ve tüm Formula1 severlerin merakla beklediği konu nihayet neticelendi. 2009 Formula1 sezonu yarışları ülkemizde TRT televizyonundan yayınlanacak.

Resmi olarak açıklamala yapılmamasına rağmen TRT'den edindiğimiz bilgilere göre anlaşma imzalandı. TRT anlaştığı yeni bir ekip ile yarışların sunumunu gerçekletirecek. Resmi açıklamalanın önümüzdeki günlerde yapılması bekleniyor. TurkiyeF1.Com

Yayınlanan yorum

56

Onay bekleyen yorum

0

Kullanıcı resmi

tgyefsanesi 11 Mart 2009, Çarşamba | 09:40

gerçekten çok sevindim cnn yüzünden izleyemiyordum şimdi izleyebileceğim trt yide tebrik ediyorum yeni atılımlar yapıyorlar hepimize hayırlı olsun

Kullanıcı resmi

kenshin01 11 Mart 2009, Çarşamba | 09:42

yeni bir ekipmi ya biz serhan acardan çok memnunduk tekrardan onu görmek istiyoruz trt bir devlet kanalı olarak seyircinin isteğini gözardı etmemeli bence zaten anketlerdede serhan acar açık ara önde

Kullanıcı resmi

mc_laren71 11 Mart 2009, Çarşamba | 09:51

gercekten cok sevındım sıra okay karacana geldi cnn de izleyemiyordu kimse rezillik cekiyorduk hepimize hayırlı olsun arkadaslar tv basına gecme vakti de geldi...

Kullanıcı resmi

hakan sevdalı 11 Mart 2009, Çarşamba | 09:53

bi defasında kuşadası'ndaydım cnn yayını yoktu izleyememiştim bir istanbul'lu olarak farketmez ama memnunum.

Kullanıcı resmi

watercolours 11 Mart 2009, Çarşamba | 09:53

Serhan Acar'ın sitesinde F1 yayını ile ilgili güzel gelişmeleri yakında açıklayacağını duyurmuştu. Yeni spiker değil yeni ekip dendiğine göre ekibin içinde Serhan Acar'ın olmaması için bir sebep yok. Diğer kadro değişmiştir herhalde.

Kullanıcı resmi

fernando ulaş 11 Mart 2009, Çarşamba | 09:55

arkdşlar yarışları kesn serhan acar anlatcak cünkü kendiside bunu belli etti sölemedi ama belli yani konuşmalarındn

Kullanıcı resmi

ibrahim ceylan 11 Mart 2009, Çarşamba | 10:30

Sabah işinize geliyosunuz bilgisayarınızı açıyosunuz ve heryerde ya kriz , seçim anketi yada futbol haberi vardı. Ama bugün bilgisayarımı açtım ve hemen TÜRKİYE'nin bana göre en iyi FORMULA 1 haberi veren sitesine girdim :) ve bir anda bütün günüm değişti. Öncelikle TRT'ye çok teşekkür ederim. Ve ardından bütün TÜRKİYE F1 com ailesine bu mutlu haberi bizimle paylaştığı için teşekkür ederim herkese hayırlı haftalar.

Kullanıcı resmi

BillieJ 11 Mart 2009, Çarşamba | 10:51

haber biliniyordu ama akıllarda bir acaba sorusu vardı.artık tam açıklamayı yaptığınıza göre sorun kalmadı.TRT formula 1 yayınlarında başarılar dilerim.

Kullanıcı resmi

Lorib 11 Mart 2009, Çarşamba | 11:20

Arkadaşlar bence hiç iyi olmadı. Bunlar yayını yarıda kesip haber girerler, en heyecanlı yerinde reklam verirler, herşeye sansür koyarlar. Yani CNN'i çok arayacağız diye düşünüyorum.

Kullanıcı resmi

gökhan 11 Mart 2009, Çarşamba | 11:24

harika bi haber umarum resmi açıklama trt tarafından yapılırr...

Kullanıcı resmi

Tufan 11 Mart 2009, Çarşamba | 11:24

Abi bu işte.Ve bütün formula 1 severlere hayırlı olsun günün en bomba haberi türkiyef1.com a çok çok teşekkürler süper...

Kullanıcı resmi

rorschach 11 Mart 2009, Çarşamba | 11:34

Serhan Acar Formula 1'i çok iyi bilen harika bir yorumcu. Ancak ses tonu ve anlatımıyla çok da iyi bir sunucu değil. Bence sunucu olarak Okay Karacan, yorumcu olarak da Serhan Acar olursa tadından yenmez.

Kullanıcı resmi

okan tercan 11 Mart 2009, Çarşamba | 11:39

umarım trt 3 den antremanları ve de sıralamaları geniş şekilde seyederiz.serhan acar ya da okay karacan bence fark etmez.ikisi de konusunda üstad.artık karasal yayından da dükkanımızdaki 37 ekran televizyonumdan seyredebileceğim.çok yaşa trt,geçmiş olsun cnn türk.

Kullanıcı resmi

onurbaba 11 Mart 2009, Çarşamba | 11:47

yhaa bu muhteşem olduuu inşallah serhan acar sunarr inşallah antremanları da geniş geniş veya hepsini gösterirler bütün formula 1 severlere hayırlı uğurlu olur inşallah

Kullanıcı resmi

orange 11 Mart 2009, Çarşamba | 11:52

Güzel haber.Serhan Acar ve OKay Karacan beraber sunarlarsa işte o zaman tadınadan yenmez.

Kullanıcı resmi

Abdurrahman Turan 11 Mart 2009, Çarşamba | 12:01

sırf bu yüzden uydu ve çanak almıştık boşa mı gitti şimdi.

Kullanıcı resmi

burak 11 Mart 2009, Çarşamba | 12:03

bence serhan acar türkiyede bu işi yapacak tek isim. okay karacanın ntvdeyken programa reklam veren firmanın sponsor oldugu mclaren takımını sureklli ovmesi ve yarısı yanlı anlatması beni delirtiyordu. yakından takip edenler bunu hatırlayacaklardır.

Kullanıcı resmi

kadircan 11 Mart 2009, Çarşamba | 12:07

varya yarışların başlamasına 20 gün kalmıstı ama hala hangi kanalda olacağı belli deildi çok şükür içime bi huzur geldi valla forza ferrari f60:))

Kullanıcı resmi

sinyor 11 Mart 2009, Çarşamba | 12:28

ewet arkadaşlar günün en bomba haberi diye ben buna derim. acabalarla beklemekten çok sıkılmıştım ve en sonunda nihai açıklama geldi ve yüreğime su serpti. ekip olarak ta serhan acar ve saz arkadaşları olursa tadına dotum olmaz herkese şimdiden hayırlı olsun forza MASSA.

Kullanıcı resmi

yasar 11 Mart 2009, Çarşamba | 12:45

sevinmemek elde değil, harika bir haber.

Kullanıcı resmi

elanor 11 Mart 2009, Çarşamba | 12:56

çok sevindirici bir haber son 2 sezondur pek keyifli değildi. trt umarım keyif alarak izleyeceğimiz yayınlar yaparlar.

Kullanıcı resmi

raif1 11 Mart 2009, Çarşamba | 13:15

burak cnn de ikende renault yanlı yayınlar yokmuydu??? Ve okay karacan bu işi en iyi yapan yorumculardan biridir herkez kabullenmeli serhan acarın hakkınıda yiyemem ama bu ikili olursa süper olur

Kullanıcı resmi

ersan akkaya 11 Mart 2009, Çarşamba | 13:36

bence TRT bu yayını cnn den daha iyi yapar hele TRT3 olsa süper olur çünkü rekalm a girmez o kanal forza mcleren....

Kullanıcı resmi

ıverson_ 11 Mart 2009, Çarşamba | 13:58

giden geleni aratır diye bi söz var işallah o olmaz

Kullanıcı resmi

cem 11 Mart 2009, Çarşamba | 14:17

tek kelimeyle ''mükemmel'' hey cnn den kurtulduk millet..

Kullanıcı resmi

sauber 11 Mart 2009, Çarşamba | 14:31

arkadaşlar hiç bir kanal ekstra masraf yapmaz... o yüzden kimsenin trt ye transfer olacağını düşünmüyorum... trt elindeki adamlarla bu işi halledecektir... bu arada okay karacan'a yanlı anlatıyordu diye arkadaş acaba serhan acar'ın renault yanlı sunumunu hiç mi fark etmedi.. ayrıca okay karacan mclaren'i değil ferrari'yi tutardı...

Kullanıcı resmi

denniz 11 Mart 2009, Çarşamba | 14:50

Çok sevindim, çok güzel bir haber oldu.Arkadaşlar Okay Karacan ile Serhan Acar 'ın yan yana gelmesi çok ama çok zayıf bir ihtimal bence.Okay Karacan olursa muhteşem olur.Seyircileri nasıl heyecanlaştıracağını çok iyi bilen biri o.Unutmayınız ki eğer Serhan Acar olmazsa Turkiye GP yayını da daha profosyonel kişinin elinde kalır çünkü Serhan bu sırada pistte görevli oluyor hep.

Kullanıcı resmi

bedost 11 Mart 2009, Çarşamba | 14:55

Oooleeeyy, artık yarışları arabadan izliyebileceğim, :))))) cnn den de kurtulmak ayrı bir sevinç tabe...

Kullanıcı resmi

Can 11 Mart 2009, Çarşamba | 14:56

Oh! Doğan Medyası'na gitmemesi çok iyi olmuş. İnşallah Okay Karacan anlatır.

Kullanıcı resmi

nurettinyaman 11 Mart 2009, Çarşamba | 15:17

gerçekten sevindirici bir haber ama, bu zamana kadar karar verilmeliydi. umarım ntv nin ilk yıllardakı yayını gibi olur tabi teknolojiyi getirerek tek isteğim OKAY KARACAN ismini yarışlara verilmesi gerçekten onun sesiyle yarış izlemek çok zevkli. bu arada cnn ekibine de sadece para ile olmuor bu tür seyler bunu bilsinler.... yayınlarını mecbur kaldğimiz zamanlarda izledik gene de saolsunlar... ama efsane nin iyi olacağinı düşünüyorum .

Kullanıcı resmi

caner 11 Mart 2009, Çarşamba | 15:38

çok iyi olmuş gerçekten umarım ntv gibi bir yayın yapar trt de :)

Kullanıcı resmi

eren 11 Mart 2009, Çarşamba | 17:04

bence çok güzel olmuş ya sevindim zaten benim televizyonumda cnn turk çekmiyodu şimdi daha net ve güzel seyredebiliceğimi umuyorum

Kullanıcı resmi

memoo 11 Mart 2009, Çarşamba | 17:46

insallah tarafsız olur yayınlar.hayırlı olsun..

Kullanıcı resmi

Karaburuk 11 Mart 2009, Çarşamba | 18:14

işi bilen birisi anlatsında okay veya serhan önemli değil bence istanbul parkta emre tilev -bi dokunuş kırılma diye anlatmasında

Kullanıcı resmi

restingen 11 Mart 2009, Çarşamba | 18:22

Yıllarca vergilerle besledik TRT'yi. inşallah onlar da karşılığını verirler artık. Serhan Acar veya Okan Karaca ile anlaşırlar umarım. Karasal yayın olduğu için çok sevindim. Tek korkum yok başbakan konuşuyor, yok şu başkan konuşuyor diye yayını kesmeleridir. Gerçi bu konuda anlaşma imzalayacaklar ama temiz bir yayın olması dileğindeyim.

Kullanıcı resmi

ömer 11 Mart 2009, Çarşamba | 18:22

peki bu türkiyedeki yarışıda trt nin vereceğide anlamına geliyor demi geçen senlerde olduğu gibi kanal d de abuk zabuk spikerler dinlemeyiz inşallah

Kullanıcı resmi

G0KHAN 11 Mart 2009, Çarşamba | 18:35

TRT henüz kesin değil diyor.Ama %90 bizde diyor. haftaya kadar açıklama yapılacakmış.Yarış TRT1 Kanalından verilecek. öğrenmek isteyen arkadaşlar 0 212 2320000

Kullanıcı resmi

oğuzhan sefercik 11 Mart 2009, Çarşamba | 18:37

sonunda oldu. sonunda cnn TÜRK çilesinden kurtuluyoruz. sonunda F-1 yayınları olması grektiği yerde. NTV'den bu yana yarış mı izliyorum çile mi çekiyorum belli değildi. İnşallah TRT ile herşey tekrar güzel olacak. En azından cnn TÜRK'ten iyi olacağı kesin. Hadi hayırlısı

Kullanıcı resmi

engin 11 Mart 2009, Çarşamba | 20:38

çok iyi bi tercih oldu sonunda heryerden izleyebileğiz yarışları inş yeni ekipte s.acar ve o.karacan gibi isimler de olur...

Kullanıcı resmi

nurkan 11 Mart 2009, Çarşamba | 21:10

müthiş oldu acaba ne zaman şifre girecek endişesi olmadan seyredebileceğiz yinede cnn türke f1 göstermiş olduğu yoğun ilgiden dolayı çok teşekkürler ederim

Kullanıcı resmi

ICeMaNeS 13 Mart 2009, Cuma | 13:42

trt ve serhan acar işbirliği çok güzel olur :D

Kullanıcı resmi

arif 14 Mart 2009, Cumartesi | 14:44

serhan acarın anlatımı ve yorumu trtde cokguzel ölur

Kullanıcı resmi

sertug 28 Mart 2009, Cumartesi | 07:51

arkadaslar trt sifreli oldu normal canaktan cekmiyor ne yapmak lazim...

Kullanıcı resmi

Erdinç Alacan 28 Mart 2009, Cumartesi | 07:53

Şifrenin alası TRT de üstelik kimseyi bilgilendirmeden. ortada kaldık sıralama turları şifreli

Kullanıcı resmi

İnferno 28 Mart 2009, Cumartesi | 10:04

cnntürk ntv yi arattı, trt de cnn türk'ü böyle rezillikmi olur kimsenin haberi yok şifre olacağından. bu kadar vergilerle beslenen elektrik faturasından bile beslenen ve tek amacı hizmet olan bir kurum bile şifre kullanıyor. şifre koyacaksınız madem bilgilendirin ne sitede ne tv de bişe var. böyle sorumsuzlukmu olur yaa. rezillik diz boyu

Kullanıcı resmi

Numan Mazlum 28 Mart 2009, Cumartesi | 10:32

Valla nasıl seyredeceğiz uydudan bilmiyorum ama TRT'nin internet sitesinden canlı yayınla seyredilebiliyor. Bu da ayrı bir saçmalık ama olsun en azından seyredebilecek biryer var.

Kullanıcı resmi

Numan Mazlum 28 Mart 2009, Cumartesi | 10:50

Valla nasıl seyredeceğiz uydudan bilmiyorum ama TRT'nin internet sitesinden canlı yayınla seyredilebiliyor. Bu da ayrı bir saçmalık ama olsun en azından seyredebilecek biryer var.

Kullanıcı resmi

Numan Mazlum 28 Mart 2009, Cumartesi | 10:52

TRT'den aldığım bilgiye göre uydudan şifreli verilecekmiş ve uydudan seyretmek mümkün olmayacakmış. Sadece karasal yayından izlenebilecekmiş. Yani şifre bile vermiyorlar.

Kullanıcı resmi

Cemal 28 Mart 2009, Cumartesi | 12:23

biss olarak 10000000000000 deneyin

Kullanıcı resmi