image

09.Eylül.2010, Perşembe 07:21:49

image

TurkiyeF1   yılı   haberleri

image
Kelime ara:
Fotoğraf ara:

#

25.Temmuz.2010, Pazar 15:08:12

image image image image image

Bu haber 14293 kez okundu

Massa izin verdi Alonso kazandı

Paylaş

image   image   image   image

Ferrari takımı uzun süre sonra tekrar podyumu kırmızıya boyamayı başardı. Alonso yarışı kazanırken takım arkadaşı Massa ikinci sırayı aldı.

Foto Galeri:

Yarışa harika bir start ile başlayan Ferrari pilotları henüz ilk virajda yarışa pole pozisyonunda başlayan Sebastian Vettel'i geçmeyi başardılar. Felipe Massa önünün boşalması ile liderliği eline geçirirken Fernando Alonso yarışı uzun süre 2. sırada götürdü.

Yarışın ikinci bölümünde takımdan gelen "Alonso senden daha hızlı" mesajından sonra Felipe Massa yavaşlayrak Fernnado Alonso'ya yol verdi ve ikinci sıraya düştü. Yarışın geri kalan kısmında Alonso problemsiz bir şekilde gidincefiniş çizgisini ilk sırada geçmeyi başardı.

Alonso bu sezon 2. zaferine imza atarken kariyerinde de 23. zaferine ulaşmış oldu.

Yarışta 4. sırayı McLaren takımından Lewis Hamilton alırken hemen arkasında Jenson Button yarıştan 5. olarak ayrıldı. McLaren pilotlarını Red Bull'dan Mark Webber takip ederken Robert Kubica 7. sırayı aldı.

Yarışta son puanlar ise Mercedes GP pilotlarına ve Renault'un Rus pilotu Vitaly Petrov'a gitti. Mercedes GP pilotları Ferrarilerden tur yiyerek oldukça kötü bir performans sergilediler.

ALMANYA GRAND PRIX VİDEOLARI İÇİN TIKLAYIN


Poz Sürücü Takım Zaman
1. Alonso Ferrari 1h28:38.866
2. Massa Ferrari + 4.196
3. Vettel Red Bull-Renault + 5.121
4. Hamilton McLaren-Mercedes + 26.896
5. Button McLaren-Mercedes + 29.482
6. Webber Red Bull-Renault + 43.606
7. Kubica Renault + 1 tur
8. Rosberg Mercedes + 1 tur
9. Schumacher Mercedes + 1 tur
10. Petrov Renault + 1 tur
11. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 tur
12. Barrichello Williams-Cosworth + 1 tur
13. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1 tur
14. De la Rosa Sauber-Ferrari + 1 tur
15. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 tur
16. Liuzzi Force India-Mercedes + 2 tur
17. Sutil Force India-Mercedes + 2 tur
18. Glock Virgin-Cosworth + 3 tur
19. Senna HRT-Cosworth + 4 tur

En hızlı tur: Vettel, 1:15.824

Yarış dışı:

Sürücü Takım Tur
Kovalainen Lotus-Cosworth 58
Di Grassi Virgin-Cosworth 51
Yamamoto HRT-Cosworth 20
Trulli Lotus-Cosworth 4
Buemi Toro Rosso-Ferrari 2

Puan durumu:

Sürücüler: Takımlar:
1. Hamilton 157 1. McLaren-Mercedes 300
2. Button 143 2. Red Bull-Renault 272
3. Vettel 136 3. Ferrari 208
4. Webber 136 4. Mercedes 132
5. Alonso 123 5. Renault 96
6. Rosberg 94 6. Force India-Mercedes 47
7. Kubica 89 7. Williams-Cosworth 31
8. Massa 85 8. Sauber-Ferrari 15
9. Schumacher 38 9. Toro Rosso-Ferrari 10



YARIŞ RAPORU

- Almanya Grand Prix'sini Fernando Alonso kazanmayı başardı. İkinci sırayı Felipe Massa alırken opodyumun son basamağı Sebastian Vettel'e gitti.

- Son iki tura girerekn ön tarafta bir değişiklik yok. Ferrari pilotları iki Mercedes pilotuna da tur bindirdiler. Alonso en hızlı tur zamanını eline geçirdi.

- Vettel Massa farkı 1 saniyeye kadar düştü. Artık Vettel'in araç üstü kamerasından Massa çok daha yakın görünüyor.

- Alonso Massa ile arasındaki fark 2.6 saniye. Bu arada 3. sıradaki Vettel de Massa'ya yetişti. Fark 2.7 saniye. Vettel 55. turda en hızlı zamanı eline geçirdi.

- 53. tur sonundaki sıralama - Alonso - Massa - Vettel - Hamilton - Button - Webber - Kubica - Rosberg - Schumacher - Petrov.

- Alonso Masa'yı geçerek liderliğe yükseldi. Takımdan telsiz ile Massa'ya "Alonso senden hızlı" mesajı verildi ve ardından Alonso rahat bir şekilde Massa'yı geçerek liderliğe yükseldi.

- Alonso artık atak yapacak kadar yakın. Vettel de öndeki Ferrarilere yetişmeye başladı. Fark 5.6 saniye. Arka tarafta Button Webber farkı 4.5 saniye.

- Vettel en hızlı turu eline geçirdi. 42. turdayız. Alonso ise arayı kapatmaya devam ediyor. Fark 1 saniye. Hamilton öndekiler ile arayı kapatamıyor. Hamilton Vettel'in 12.6 saniye gerisinde.

- Ferrariler bir kez daha tur bindirmelere başladılar. Alonso takım arkadaşının 1.7 saniye arkasında. Alonso farkı 1.1 saniyeye kadar indirdi. Vettel Alonso'nun 5.1 saniye arkasında.

- Şimdi de Alonso en hızlı zamanı eline geçirdi. Massa ile arasındaki farkı 2.8 saniyeye indirdi. McLaren pilotları gerilerde kaldılar. Hamilton 4. sırada ve Vettel'in 9 saniye gerisinde. Alonso farkı azaltıyor. Fark şimdi 2 saniye.

- Massa hızını arttırarak yarışa devam edoyor. Bir kez daha en hızlı zamanı eline geliştirdi. Alonso ile arasındaki fark 3.2 saniyeye yükseldi. Vettel bu ikilinin 6.4 saniye gerisinde. Yarışta 31. tur geride kaldı.

- Ferrarilerin tur bindirme sırasında az önce verdiğimiz Alonso'nun Masa'yı geçtiği bilgisini düzeltiyoruz. O olayda Alonso Massa'nın yanına kadar yaklaşmasına reğmen Massa'nın savunması nedeniyle öne geçmeyi başaramadı. Bu olayın görüntüleri az sonra TurkiyeF1 Video Galeri'de

- Massa arayı açmaya devam ediyor. Fark 3 saniyeye yükseldi.

- 24. turu geride bıraktık. Massa en hızlı tur zamanını bir kez daha geliştridi. Alonso Masa'nın 1.8 saniye gerisinde. Vettel ise Alonso'nun 1.8 saniye gerisinde. Hamilton bu 3'lüyü 7.8 saniye geriden takip ediyor.

- Orta kısımda pit stop yapmayana pilotlardan Petrov pite girdi. Hulkenberg ve Rosberg de henüz pite girmeyen isimler. Massa en hızlı turu eline geçirdi.

- Button geç pitstopunun ardından piste Webber'in önünde dönmeyi başardı. Pit stopların tamamlanmasından sonra sıralama şu şekilde. Massa - Alonso - Vettel - Hamilton - Button - Webber - Rosberg - Petrov - Hulkenberg - de la Rosa.

- Alonso tur bündirmede Massa'yı geçerek şimdi yarışta 2. sıraya yükseldi. Ancak Massa yerini tekrar geri aldı. Ferrari takımında ilginç şeyler yaşanıyor. Serhan Acar'ın verdiği bilgiye göre Alonso telsizden takıma Masa'nın geçişinden sonra "Gülünç" şeklinde bir şeyler söylemiş.

- Ön tarafta işler kızışmaya başladı. Alonso Massa'ya çok yakın. Massa da Button'ı yakaladı. Vettel ise bu 3'lüyü yakalamak üzere.

- Pitten çıkan Kubica ile Schumacher 9. luk mücadelesine giriştiler. Schumacher denedi ancak başaramadı. Kubica Schumacher'in önünde kalmayı başardı. Ön tarafta Alonso Massa'nın üstündeki baskısını arttırmaya başladı. Heran bir atak deneyebilir.

- Pite girmeyen Button şu an yarışın lideri durumunda. Vettel Alonso farkı 2 saniyeye düştü.

- 12 ile 15. turlarda birçok pit stoplarını tamamlıyor. Hamilton da pitte. Webber ile Hamilton'ın yeri değişmedi. Ön tarafta pit stopların ardından bir değişiklik yok gibi gözüküyor. Pit stop sonrasında Alonso Massa'ya biraz daha yakınlaşmış.

- 1 tur sonra Alonso da pite girdi. Hemen ardından startta geçilen Webber de pite giriyor. Webber pitten sonra trafiğe yakalandı. Alonso 4. sırada piste döndü. Kobayashi Webber'i sıkıştırmaya başladı. Lider Masa da bir tur sonra pite girdi.

- Vettel 12. turda pite giren ilk isim oldu. Vettel ile Massa'nın arasındaki fark pit stoptan önce 3.7 saniyeyte çıkmıştı. Vettel sert lastikler ile yarış sonuna kadar gitmeye çalışacak. Massa Alonso farkı 1,5 saniye. Hamilton ise 8.4 saniye geriden bu ikiliyi takip ediyor.

- Fernando Alonso en hılzı turu eline geçirdi. Massa ile arasındaki fark halen 1,5 saniye. Gerçekten Massa'nın ilk turda liderliğe yükseleceğini kimse tahmin etmiyordu. Bu start yarış sonrasında konuşulacak olayların başında geliyor. Start anını birazdan TurkiyeF1 Video Galeri'den tekrar izleyebilirsiniz.

- 7 tur geride kaldı. Massa lider ve 1.5 saniye gerisinde Alonso var. Ferrari pilotlarını Vettel 3 saniye geriden takip ediyor. Hamilton - Webber - Button - Kubica - Schumacher - Rosberg - Kobayashi ilk 10'u tamamlayan pilotlar.

- İki Toro Rosso pilotu ilk turda temas yaşayınca Buemi'nin arka kanadı koptu ve yarış dışı kaldı. Algersuari ise hasar gören ön kanadını değiştirdikten sonra yarışa devam ediyor. Jarno Trulli de mekanik bir arızdan dolayı 2. tur da yarış dışı kaldı.

- Start verildi. Ferrari pilotları çok iyi bir çıkışla ilk virajda Vettel'i geride bırakmayı başardılar. Vettel Alonso'nun önünü kapatmaya çalışınca Massa oluşan boşluğu iyi değerlendirerek iki pilotunda önüne geçmeyi başardı. Lewis hamilton'da ilk virajın ardından Webber'i geçmeyi başardı ve 4. sıraya yükseldi.

- Formasyon turu sorunsuz bir şekilde tamamlandı. Pilotlar start düzlüğündeki yerlerini sırayla alıyorlar. Hocknheim'da hava bulutlu ancak 24 derece sıcaklık var. Hava tahminlerine göre yağmur bbeklentisi yok.

TurkiyeF1.Com

image   image   image   image

sayfanın başına git   image

İLGİLİ BAŞLIKLAR

YORUMLAR

1

ya yeter artık be alonsoya laf ettiğiniz.bi kere insan gibi düşünseniz alonsonun suçu olmadığını anlardınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tabi bi suçu var o da massadan hızlı olmak!!!!! alonsonun sucu falan yok.takım emrini kim verdiyse ii etti.hızlı olan kazanmalıydı ve öylede oldu!!..... alonso hakkında agzınızı bi daha acmayın yetti!!yetti!!

image

yorum, beste | diğer yorumları 01.Ağustos.2010, Pazar 12:37:58

2

Ayrton Senna, McLaren'de şampiyonluk yarışında, Alain Prost ona atak yaptığında -ki Alain Prost takım arkadaşı- aracı üstüne kırıp elele yarışdışı kaldıklarında ve Ayrton Senna şampiyon olduğunda F1 nasılsa, 1998 Avustralya GP'de David Coulthard finişe metreler kala Mika Hakkinen'e yol verdiğinde (İki McLaren Pilotu aynı zamanda) F1 nasılsa, 2002'de Avusturya GP'de Rubens Barrichello aynı şekilde finişe metreler kala M.Schumacher'e yol verdiğinde F1 nasılsa şimdi de aynı.

image

yorum, koseray | diğer yorumları 15 31.Temmuz.2010, Cumartesi 11:38:20

3

ben massa hayranıyım alonso benimkini 49 tur gecemedi nasıl alonso kazanmayı hakediyor alonsonun sahtaker bir pilot oldugunu herkez biliyo

image

yorum, merhaba | diğer yorumları 31.Temmuz.2010, Cumartesi 10:13:29

4

sacma yorumlarda bulunmayin yaa alonso mclaren 2 'ci plana dusunce takimini ispiyonladi sampion ferrari oldu 2.ci olarak hamilton sampion oldu cunku glock kuru lastikler ile tutunamadi daha fazla 3.cu olarak Hamilton dedigin adam F1'e girdigi gunden beri en hizli ve en guclu pilot 4.cu olarak biz burda 2 saatlik bosa giden emegi tartisioz adamin suratina bak kendin anla az bisi ...

image

yorum, CEO | diğer yorumları 31.Temmuz.2010, Cumartesi 02:26:06

5

ferrari ye beceriksiz diyenler mc laren mercedes in ferrarinin planlarını çalarak şampiyon olduklarını unutmasınlar.alonso 2 dünya şam. olan birisi buda kapak olsun.takım emri çok normal bi durum sorun ne alonso yeteneksiz mi demek istiyosunuz.hadi ya.hamilton şampiyon olduğu yarışta ne hikmetse son virajda beklenmedik bi şekilde şam. oldu.allah allah kim inanır buna?ben sööliim kadir inanır...

image

yorum, soner öcalan | diğer yorumları 30.Temmuz.2010, Cuma 21:35:46

6

bu f1 dir arkadaslar, biz sadece görünen tarafi biliriz, görünmeyen yönleri var bu islerin. misal 2007 de raikonen hakkiylami sampiyon oldu sizce? :) mcleren in ferrariden planlari caldigi anlasildiginda, mecburen kagit üzerinde, markalarda ferrari, pilotlarda raikonen sampiyon olmustu zaten, vs vs

image

yorum, selam | diğer yorumları 30.Temmuz.2010, Cuma 14:47:03

7

Bir takım düşünün ki hafta sonu en hızlı olacak ve yarışı duble yaparak kazanacak.Ama kendilerini rezil edecekler.İşte size Ferrari'nin özeti.Beceriksiz herifler :)

image

yorum, x-ray | diğer yorumları 5 30.Temmuz.2010, Cuma 14:07:44

8

Beceriksiz öylemi Alonso 2 kez dünya şampiyonu oldu, Allah aşkına lütfen biraz mantıklı yorum yapın, Massa haketmişmiş nasıl haketti arayı 1 saniyeden fazla açamadı önde olmasına rağmen, böyle mi haketti biraz daha Massa ile oylansaydı Ferrari arkadan Vettel gelip yakalayacaktı onları, lütfen biraz mantıklı yorum lütfen, lütfen.. Anlamsız boş şeyler yazmayın buraya...

image

yorum, alonsonumber1 | diğer yorumları 30.Temmuz.2010, Cuma 10:03:34

9

alonso zaten şampiyon olamayacak boşuna yere bu kadar zılgıt koparttı ferrari.bu kadar sevilmeyen ve beceriksiz bir pilot ancak ferraride yer bulabilirdi zaten.bu olay bu sene kırmızı boğaların başına defalarca geldi ama onlar ferrari kadar dikkat çekmediler.tek sebebi ferrarinin hala mafya tarzı tutumudur.evet belki ceza ferrariye pek dokunmayacak onursuz bir hareket yaptıklarınından ders almıycaklar ve bu böyle gidecek tıpkı 2002 deki hareketleri gibi.

image

yorum, *mercedes-benz* | diğer yorumları 29.Temmuz.2010, Perşembe 23:08:27

10

gerçekten utanç vericiydi yol ver deseler daha iyiydi bu yarışı MASSA HAKETMİŞTİ.

image

yorum, BG | diğer yorumları 29.Temmuz.2010, Perşembe 23:00:34

11

Ferrari f1'den uzaklaştırılmalı diyenlere hayret ediyorum. Ferrarinin tarihini azıcık bilenler bunun ne kadar mantıksızca olduğunu bilir Ferrari neredeyse formula 1'in kuruluşuyla aynı yaşta kimler geldi kimler geçti Ferrari hep ayakta kaldı öyle de olmaya devam edecek.

image

yorum, zzz | diğer yorumları 28.Temmuz.2010, Çarşamba 15:18:28

12

arkadaşın biri alonso önünü açmak icin massayla arasında 3 saniye fark oluşturmuş diyor ve kısa sürede bu farkı kapattı diyor :)))tur 21 pit çıkışından sonra massa halen önde ve lastiklerini ısıtamıyor aralarında 1 saniye var,tur 52 massa ile arasında 0.800 saniye varve takım emri geliyor,31 tur be utansın alonso utansın,kısa sürede kapatmış arayı, takım emri gelmese massa yavaşlayacakmıydı sanki,ambulanso f1 pilotu diyil kobayashi bile daha iyi atak yapıyor öndeki sürücüye....

image

yorum, ZeNmaster | diğer yorumları 28.Temmuz.2010, Çarşamba 13:35:00

13

vaybeee o kadar emek bosa gitti bunun icinmiydi yane yazik oldu massaya üzüldmm ferrari bu hamlesi ile ne kadar bos bi takim oldugunu bir kez daha kanitladi tbrkler ferrari size yakisanda buu...!

image

yorum, CEO | diğer yorumları 28.Temmuz.2010, Çarşamba 02:13:01

14

Massa İzin mi Verdi.Açık Ara Alonso HızLıydı.Fark 3 SN'ye Çıkmasına ALonso İzin Verdi Önünü Açmak İçin.Massa SürekLi BLokaj Yapıyordu.Herkes Massa,Alonso Aynı Hızdaydı Diyor.3 SN Geriden GeLip 4 SN Daha Koyuyor ALonso TopLam 7 SN.OLası Bir Kazada EngeLLenmiş OLdu.

McLarenciLer Hiç Konuşmasın istanbuL'u UnutmasınLar.RedBuLL'Lar Kaza Yapıyor.HamiLton 1,Jenson 2. OLuyor.Jenson HamiLton'ı ZorLayıp Geçiyor.Daha 1 Sektör Gitmeden Jenson'a TeLsizden ''Benzin Tasarrufu Yap'' Emri GeLiyor

image

yorum, |#|Scuderia Ferrari|#| | diğer yorumları 21 27.Temmuz.2010, Salı 15:20:43

15

her zamanki ferrari ama rahat olun hamilton forever

image

yorum, hamiltonnnnnnnnnnnn | diğer yorumları 27.Temmuz.2010, Salı 13:32:55

16

Takımlar yıllarca uygulanan kuralı sinsice gerçekleştirirken herşey iyiyidi de bunu FERRARİ yapınca mı kötü oldu. bu olay her yıl yaşanan bişey ve kimi takımlar bunu çaktırmadan gerçekleştiriyo. .Fakat medyanın yaptığı hiç hoş bişey değil. Alonso nun 1.liği belli ki herkeste bi korkuya yol açmış.
söylenicek tek bişey var oda Alonso nun 1.liği ve başarısıdır. O DİĞER takımlarda kendi başlarında çırpınıp dursun.!

image

yorum, fatima__fernando | diğer yorumları 15 27.Temmuz.2010, Salı 10:53:01

17

ferrari f1 den uzaklaştırılmalı bunu her zaman yapıyor f1 den iğrendiriyor insanları böyle bir f1 anlayışımı olur nerde rekabet nerde mücadele hadi son yarış olur ve işin ucunda şamp olur bi nebze anlaşılır olur ama burda hiç sevmesemde massanın hakkıyla alabileceği galibiyet elinden alındı zaten alınmasa nolcaktı alonso mclarende yaptığını yapıp ortalığı karıştıracaktı

image

yorum, Çelik | diğer yorumları 27.Temmuz.2010, Salı 09:49:10

18

ferari fanları hala neyi tartışıyor anlamak güç bir değil bir çok kez yapılan rezillikler bunlar umarım bir ders alır ve bir daha yapmazlar

image

yorum, irfan | diğer yorumları 27.Temmuz.2010, Salı 01:05:16

19

Adminler mesajlarımı yayınlamıyor ama yine de ekleyeyim. 2008'de Lewis Heikki'den 1 saniye hızlıydı, şampiyonluğa oynuyordu ve Heikki kendisi yol verdi. Yarıştan sonra McLaren telsiz konuşmalarını incelettirdi ve Heikki'ye birşey söylenmediği doğrulandı. Pazar günü ise Alonso Massa'dan az biraz hızlıydı ve Massa'ya mesaj geldiğinde Massa daha bile hızlıydı. Valencia'dan bir söz aktarayım. "Seyirciler buraya manipüle edilmiş bir yarış izlemeye gelmiyor." Fernando Alonso. Yeterli mi?

image

yorum, watercolours | diğer yorumları 163 27.Temmuz.2010, Salı 00:48:02

20

Sonuna kadar Alonso!

image

yorum, DoctorWho | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 22:10:06

21

neden ferrari traftarı olmadığımı daha iyi anladım. ferrarinin son 3 senedeki 3. bariz yol verme emri. 2007 brezilya 2008 monza(?)(rainin massaya yol verdiği yer şuan tam hatırlayamadım) ve 2010. yazıklar olsun derdim ama olmasın. tam da ferrariden bekleniler hareket. fia yı f1den çekilmeklke tehdit edip schumi gibi balon bir efsane (?!) yaratıp sürekli kollanan takımdan bunu hiç.. aslında beklerdim evet bunu hiç beklerdim.

image

yorum, MMB | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 21:34:50

22

arkadaşlar allah aşkına takım emri olsa ne olur olmasa ne olur... önemli olan takımın kazanmasıydı... yani x veya y takımı önemli değil... her yarışta buna benzer durumlar oluyor... size bir sorum olacak massa 100 puanla 2. alonso da 101 puanla 1. olsa ve sonyarışta böyle 1-2 gitseler takım emri verilirmi yada böyle bir olay yaşanırmı bunu sorarım size...?

image

yorum, engin3584 | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 20:59:27

23

bakın arkadaslar massa hızlı olup bı 7veye8 sanıye kadar fark acsaydı kımse ona emır vermezdı yarısın basından berı alonso kovalıyor ve vettel arkada tedırgın bı halde fırsat kolluyo mecbur bırı basıp gıtcektı massa gıdemedı ama alonso gectıkten sonra basıp gıttı takım haklıydı veee bence f1 de en ıyı pılot fernandooooo alonsoooooooooo

image

yorum, husık | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 19:39:25

24

bu haber başlığı tamamen provakasyon amaçlıdır

AYRICA Bu TAKIM EMRİ kural kaldırılmak zorunda

image

yorum, akonvx | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 19:30:24

25

Zaten yarışın kontrolü hep Alonsodaydı Massadan hızlıydı farkın bi ara yükselmesinin nedeni Alonsonun önünü açmak istemesiydi ki zaten kısa sürede de kapattı farkı Alonso. Er ya da geç yarış sonunda geçecekti bi ara atak yaptı ancak massa çok sert savunma yaptı nerdeyse temas yaşayacaklardı Ferrari de bu riske girmek istemedi ve geçişe izin vermedi doğruluğu yanlışlığı hangi taraftan baktığına göre değişir tabi ama artık uzatmaya gerek yok önümüzdeki yarışlara bakmalıyız.

image

yorum, zzz | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 19:15:09

26

Bence massanın hakkını yediler belki alonso massayı geçebilrdi ama oyuna gerek yoktu

image

yorum, AliBali | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 18:21:31

27

Sinem Alonso nun geçemiyeceğini Ferrari de biliyordu zaten o yüzden öyle bir karar çıktı.Felipenin sert ve orta sert hamurları max düzeye getiremediği için fark kapanmaya başlamıştı ama erimiyecekti.

image

yorum, Fff | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 17:28:29

28

Massa'ya gercekten üzüldüm.ama bu durumu da kabul etmesi tuhaf yani kendi basına iş acıyor.takım mı yok sanki deneyimli bi pilot daha iyi işler yapabılır ama kafası surekli 2.pilot olmakla mesgul konsantrasyn mu kalır adamda.bunların olacagı belli daha önce de oldu daha sonra da olacak.biz istemesekte bu sektör böyle olmaması gerek elbette ama naparsın !kendini bu muamaleden kurtarmakta elinde.ferraiden ayrılmalısın artık !! ya da takım arkdsnla rekabet edebılcegn puanlar topla en bastan.

image

yorum, ttt | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 14:20:01

29

yine bir çok fanatizme dayanan yorumlar var yok alonso massayı geçecekti zsten yok raiikonen de massa yol verdi allah aşkına biz onu diyoz eğer alonso massa yı geçecekse taım emri oladan geçseydi geçermiydi geçemezmiydi burdaki tartışma konusu değil olay izleyenlerin kusura akmayın ama aptal yerine konmasıdır

image

yorum, xxxx | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 13:19:47

30

Arkadaşlar unutmayın bir arkadaşın yorumu gibi herşey para için. Seyir zevki öldü ayrı konu bizler sadece görsellik için izliyoruz ve yorum yapıyoruz. Onlara göre görsellikten daha önemli şey var para, kimse milyon dolarları hiç uğruna harcamaz bir yoruma çok güldüm massa nın yerinde olsam bırakırdım siz mi vericeksiniz milyonları, savunmuyorum fakat gerçek te şuna inanıyorum hangi takım olsa benzerini yapardı.Kızmayın sadece izleyin. Spor roma'dan çıkmıştır ve hiç bir zaman adil olmamıştır.

image

yorum, SSSSSS | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 12:28:44

31

bazı arkadaslar alonsonun daha hızlı oldgunu soyluyo,starttan itibaren neden 52 tur gecemedi massayı ozaman,20-21. turlarda atak denedi ama massanın lastikleri soguk olmasına ragmen başaramadı birde hızlı diyorsunuz,massa zorladıgında 3 saniye actı arayı,enfazla 0.800 yaklasabildi o da 52. turda ve takım emri geldikten sonra,nerde sizin hızlı alonsonuz....

image

yorum, ZeNmaster | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 11:52:05

32

Massanın yapacağı iki seçenek vardı ya gaza yüklenip ben bir pilotum diyecekti, yada çaktırmadan emri uygulayacaktı. o zaman 3 F ninde imajı yerle bir olmayacaktı. (Ferrari,Felippe,Fernando)

image

yorum, fernandost | diğer yorumları 12 26.Temmuz.2010, Pazartesi 11:50:33

33

sayın rwgn f mssa mı daha iyi kulllanıyo kovalainenmi 2008 takımlar şampiyonasında mclearn niye şampiyon olamadı hamilton ilk cepten start alırken kavalainen 10.11. start alıyodu massa yla kovalainen arsında çok fark var

image

yorum, mert batuhan dinç | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 11:42:26

34

Eğer Alonso2nun geçişine izin verilmeseydi arkadan gelen Vettel ikisine de yetişecekti ve belki de bir kaza bile olabilirdi, Massa bariz bir şekilde arayı açamadı, Ferrari Redbull2un İstanbul'da düştüğü duruma düşmemek için yaptı doğru bir karardı ve belki daha da önce yapılmalıydı ve Massa bu kadar sırıtıp takımı sabote edercesine yol vermemeliydi Kimi'nin şampiyon olduğu sene de aynısı yapıldı Hamilton'un şampiyon olduğu sene de. Anlaşılan Alonso Şumicilere asla yaranamaycak.

image

yorum, alonsonumber1 | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 11:27:08

35

yok artık...

image

yorum, mstfa | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 10:57:58

36

Sonuna kadar ALonSocuyum.Ferrari güzel yarıştı.Double yaptılr.Massa 1 AlonSo 2 olsydı da double yapıcaklrdı.Öncelkle bunu kabul edn istersnz.Takımlar klasmannda bişy değişmedi yani.
ALonSo da Massa'ya giderk yaklaşıyodu.
Bknz:-42.turdayz.Alonso ise arayı kapatmaya devam ediyr.Fark 1sn.
-Alonso artk atak yapack kadar yakn.

Bundn sonra Massa'ya ALonSo sndn hızlı diyolar.Ztn ALonSo geçrdi Massayı.Açıkçası bnde isterdm o geçişi izlemeyi.Ama çamura grk yk.Bunu yapmayan bi takm göstern susalım.

image

yorum, Sinem | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 10:27:40

37

Skandal... Başka diyecek bir şey yok

image

yorum, lars1979 | diğer yorumları 57 26.Temmuz.2010, Pazartesi 10:22:22

38

yankee süleyman hungaroringte ferrari puan bile alamayacak demişsin,puan alırsa napacan alaaddine çıkacan mı?mclaren lewis arkadaş ta kendini takım patronu zannediyor "fia massaya 1.liğini geri ver yoksa bu iş bitti" derken?? napacan çok merak ediyorum doğrusu

image

yorum, junior | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 10:08:02

39

Pistlere görmek istemediğimiz hareketler bunlar.

image

yorum, MRTOLGA | diğer yorumları 1 26.Temmuz.2010, Pazartesi 10:04:40

40

alonso haketmediği bir yarışı kazandı yarışı kazanması gerken massaydı bnce inş alonsoya ceza gelirde massa hakettiği yarışı kznmş olur

image

yorum, murat | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 10:03:11

41

arkadaşlar yapmayın lütfen 2002 deki olayda bu kadar yankı olmamıştı şimdi alonsodan nefret ediyosunuz diye bu olaya bu kadar tepki göstermeyin

image

yorum, alonso | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 09:46:58

42

Daha hızlıysa atak yapıp geçmeye çalışsın.Nerde kaldı spor? MÜcadele nerde? Kazanmak bileğinin hakkıyla olursa bir anlamı olur.

image

yorum, silberpfeil | diğer yorumları 8 26.Temmuz.2010, Pazartesi 03:12:59

43

2007 ve 2008deki kimi massa olaylarında diğer pilotun şampiyonluk şansı olmadığı ve sezonun son yarışında böyle bir olay yaşandığı için olabilir mi acaba.bu arada alonso taraftarları rahat olsun alonso yine ceza almadan kurtulur.adam casusluk olayının içinde ceza almaz.şikeyle yarış kazanmanın içinde ceza almaz bu olayda da ne yapar eder ceza almadan kurtulur.adam her türlü pisliğin içinde ama nasıl oluyorsa bir türlü ceza almıyor.

image

yorum, joey tribbiani | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 02:37:31

44

Olaya Biraz Profesyonel Acıdan Bakın Bi Ferrarici Olarak Massa Ve Alonso Benim Gözümde Herzaman Eşittir Bu Diger Ferrari Taraftarları icin De Mutlaka Boyle. Onceki Turlara Bakın Massa Blokaj Ustune Blokaj Yasadı Alonso Arkasındayken Baskı Altında Olması Sizce Buna Neden Olabilir Mi ?? Ayrıca Massa Sezon Basından Beri Nerdeydi Veya Kac Kisi Massayı Bu Kadar Severdi.Massa Bugun Liderliğe Oynayınca Sevilir Oldu. Takım Emriyle F1 İn Zevki Kactı Diyenler Guvenlik Aracına Atak Yapanları da Unutmadık.

image

yorum, F10 | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 02:27:45

45

kimse masal anlatmasın evet etik dışı belki. bazıları sonuçta takım tam puan alacakken neden böle bişeye kalkıyo diyolar. ortada bir pilotun bir şampiyonluk şansı var. ölüm kalım meselesi gibi bişe . geçtiğimiz senelerde 1 puanla kimlerin şampiyon olduğunu hep betaber gördük. mclaren veya redbull aynı durumda olsa aynısını yapardı. kimse yapmayacağını bana iddia edemez.aynı durumu raikonen zamanında gördük . massaya yol vermişti.evet adam çok konuşuyo belki, ama marka be kardeşim kabul edin.

image

yorum, seko | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 02:16:00

46

alonso massadan daha hızlı sallamayın her yarıştan onra dağıtılan tur derecelerine bakarsanız massa ve alonso hemen hemen aynı turları atmışlar massa nın geçildği tur massa 1.19 alonso 1.17 attı

image

yorum, özkan | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 01:51:42

47

Raikkonen olcakki bu yarışların tadı çıkacak. Kanal değiştiresim geliyor.

image

yorum, Faruk | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 01:35:17

48

yorumlarınız çok farklı alonsoyu suçlayan var haklı diyen var ancak şu bilinmelidir ki f1 takım oyunudur ve strateji üzerine kurulmuş bir yarıştır seyretme zevki olmayabilir fakat istanbulpark ta weber ve vettel olayı unutulmamalı diye düşünüyorum ama şunu yazmadan gecemeyeceğim PİLOTLARA GEÇ YADA GEÇME gibi takım emirleri kesinlikle yasaklanmalı

image

yorum, kenan | diğer yorumları 26.Temmuz.2010, Pazartesi 01:02:20

49

Ferrari işte bu yüzden Massa'nın sözleşmesini uzatıyor.Onlar yarış pilotu değil,yeri geldiğinde Alonso'ya geçiş izni verebilecek bir pilot istediler.Düşünsenize Massa'nın yerinde Kimi olsaydı bugünkü gibi bir senaryo olurmuydu!!!Tek kelimeyle rezalet..

image

yorum, hakkinen87 | diğer yorumları 17 25.Temmuz.2010, Pazar 17:45:25

50

sana katılıyorum Claus zaten bana f1 de takım emri olmadan başarı kazanabilen bir takım var mı

image

yorum, ferrarimarlboro | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:44:48

51

Ferrariye atıfta bulunan Mclaren taraftarları birde Hamilton ve Kovalainen zamanlarını düşünsünler !

image

yorum, rrwng | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:42:05

52

Bir Ferrari taraftarı olarak bir kez daha utandım Massa dan. Öyle mi yol verilir. İki sene önce Kimi sana böyle mi yol vermişti. Kovalainen Hamiltona böyle mi yol vermişti. Madem ikinci pilot olmak istemiyordun neden bu kadar puan farkı yedin.

image

yorum, blackbilo | diğer yorumları 142 25.Temmuz.2010, Pazar 17:41:40

53

egemen yıldız arkadaşım, 2008'de raikonennin yol vermesi olayı farklı. Rai'nin şampiyonluk iddiası yoktu, ve olaydan sonra Rai halinden gayet memnundu, çünkü takım arkadaşına yardım etti. Bu olay biraz farklı, Massa'nın suratını görmedin mi! Başkanınınızn suratını ve mahcubiyetini görmedin mi! Bu olayda pozisyonunu savunan bir pilota talimat geldi. BİRAZ MANTIKLI KONUŞ LÜTFEN; SAVUNMA YAPMA! SAVUNDUKÇA BATIYORSUNUZ...

image

yorum, Jenson Kimi | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:40:01

54

bir şey sormak istiyorum. belki alonso gerçekten geçecekti massa'yı ama bu açıkça görülen bir takım emriyle gerçekleşti. podyumda ve basın toplantısında massa'nın söyledikleri ve tavırları da bunu kanıtlıyordu. peki şimdi bu durumda herhangi bir ceza söz konusu olabilir mi?

image

yorum, seb | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:39:59

55

yazık biz yarısizlemek istiyoruz oyun degil bizimbirimcimiz massa

image

yorum, hamdi | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:39:42

56

Adem kardeş aynı şeyleri yazmış gibi olduk okumamıştım yorumları.Sana aynen katılıyorum..:D

image

yorum, mu.schumii | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:37:38

57

ferrari yeni barricello sunu bulmuş

image

yorum, kıyı kıyı | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:37:14

58

Yapmayın yahu Alonso'nun ne suçu var Alonso mu verdi Takım emrini? Ayrıca Denildiği gibi Gerçekten Alonso Massa'dan hızlıydı.Hızı da aşikardı.Ben Yarış boyunca Sene başında Redbull takımının Türkiyede yaptığı kazayı düşündüm.Bugün bu olabilecek birşeydi ..

Tur bindirmeler sırasında Massa Sürekli Zaman kaybediyordu Alonso gazdan ayağını çekmiyordu haliyle Alonso bi yerde üstüne gidip geçicekti Massayı

Ayrıca Takım Emri dediğiniz şeyi ben Massa'nın yanlış anlamasına bağlıyorum.

image

yorum, Viento | diğer yorumları 1 25.Temmuz.2010, Pazar 17:37:00

59

bide adam hakkaten hızlıymış ya diyenler yokmu.. iyi o zaman öyle yürüsün bu işler, vettel sonuncu başlasın herkes yol versin. bu ne lan! o kadar iyiysen startta geçilmezsin. ne yüzsüzlük bu böyle, telsizden takıma 'çok gülünç ' diyen bi adam bu alonso. massa savunma yapıyor, adam buna gülünç diyor.. dayanılmaz, tiksindirici bi durum

image

yorum, sercan | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:36:33

60

alonso ve ferrari pılını pırtını topla ve git f1 den midem bulanıyor ferrari alonso adını duyunca. hakkı yendi massa nın çok büyük küstahlık ve alçaklık.FİA massa nın 1.liğini geri ver YOKSA BU İŞ BİTTİ

image

yorum, McLaren_lewis | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:36:17

61

Mclarende yarışırken takım Hamilton'a ayrıcalıklı davranıyor diye ağlayan Alonso bakıyorumda bu yarışta kendisine ayrıcalıklı davranılınca sevinçten havalara uçtu.İşte bir yarış en fazla böylesine manipüle edilebilirdi Alonso.Ferrariciler de fazla sevinmesinler bir duble yaptılar diye sezon başında da böyle havalara girmiştiniz sonrası malum.Daha çok yarış var herkes neyin ne olduğunu görecek.

image

yorum, x-ray | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:35:40

62

bunu kutlayanlarda ancak yarışı diliyle (ALAN)so kadar yüzsüz insanlardır yazık diyecek laf yok adam hatamı yaptın hayır dio nasıl oldu alonso beni gecti komik f1i böle pilotlar yüzünden sevmiyoruz ve hep basrolde ferrari

image

yorum, paradoks | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:33:36

63

Neden bir Ferrari taraftarı olmadığımı ve asla olmayacağımı birkez daha anladım. Bugün yaşanan skandal tam anlamı ile utanç vericiydi.

image

yorum, mg8735 | diğer yorumları 5 25.Temmuz.2010, Pazar 17:33:28

64

alonso massaya atak yaptı o da ne massa alonsoya boşluk bırakamadı.iki ferrari pilotu da yarış dışı ve vettel yarışı kazandı.böyle bir durumu ferrari isteezdi herhalde.bence ferrari doğruyu yaptı.sadece daha uygun yapılabilirdi.hızlı işine gelince de.burada alonso bariz hızlıydı.gidin farklara bakın.sıralama turları, yarışın en hızlı turlarına bakın.

image

yorum, mahir | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:33:11

65

Neden bir Ferrari taraftarı olmadığımı ve asla olmayacağımı birkez daha anladım. Bugün yaşanan skandal tam anlamı ile utanç vericiydi.

image

yorum, mg8735 | diğer yorumları 5 25.Temmuz.2010, Pazar 17:31:53

66

öncelikle TRT1'e ve Okay Karacan'dan biraz tarafsız olmalarını istiyorum.Bu kadar mclarencı oldugunuzu belli etmeyin. 2008 de aynı pistte kovalainen hamiltona açıkça yol vermişti.Bunu sölemeyip Alonso ' nun geçeceği halde Massa yol verdi deyip yarıştan sonra bunu konuşmanız hiç hoş değil , keşke F1 eskisi gibi CNN TURK'te kalsaydı daha iyi olurdu ALONSO 3 günde Massadan hızlıydı ve İstanbulda RedBull'un yaşadığı durumu yaşamammak için hızlı olan ALonso 1 oldu bu kadar basit büyütmeye gerek yok

image

yorum, MURAT AY | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:31:06

67

Alonso ve Massa sevdiğim iki pilot.Gercekten bu duruma üzüldüm pilotlar dolayısıyla bi nevi ferrariciydim ama artık kendimi öyle isimlendiremiyorum.Massa 2007de ayrılmalıydı bu takımdan gelişimi engelleniyor.Ama Alonsoyu suclamanız da hiç adil degil millet.Ne kadar sevindi diyorsunuz aynı podyum sıralamasını mı izledik acaba?!!Alonso her kazandıgında cıldırırdı sevıncten bugün o da buruktu. serhan da dedi bunu hala nasıl böyle diyorsunuz pes!Yönetimde ciddi sıkıntılar var.zararı da massa göruyor

image

yorum, f1fan | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:30:55

68

bi arkadaşın dediği gibi kitabına göre oynayan kazanır gerekliydi bu hamle kimse laga luga etmesin yok utandım da yok böle olur muda bu takım oyunu

image

yorum, kangal | diğer yorumları 2 25.Temmuz.2010, Pazar 17:29:44

69

türkiye f1 de gözyaşı seli... uyanın millet daha 2 yıl önce çin de rai koparıp götürürken yarışı arka düzlükte gaz kesip massanın son virajda kaybettiği şampiyonluk mücadelesine tekrar sokmuştu onu. massa da hızlıydık ve rai yi geçtim demişti... o zamn iyi da bu kadar kötü mü gelmişti herkese takım emri

image

yorum, ennlil | diğer yorumları 10 25.Temmuz.2010, Pazar 17:28:25

70

bu saçmalığı savunmak için ne kadar "yamuluyorsunuz" öyle ya. Şekilden şekile giriyorsunuz. Bu kadar dönek olunmazki. Siz değilmiydiniz mclareni takım emri verdi diye suçlayan. Yok alonso zaten geçecekmişde, yok birbirleriyle çarpışmaları önlenmişte. Sevsinler sizi :)))))))

image

yorum, mehmet | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:28:05

71

arkadaşlar 2007 de ve 2008 de pilotların klasmandaki konumlarına bi bakında konusun ya. yok massa raikonene yol verdi, raikkonen massaya yol verdi. azcık objektif olun ya. adam kaza geçirmiş gecen sene, bi birinciliğe ihtiyacı var, daha sezon ortası hiç bise belli değilken yapılırmı bu.. alonso sen tam bir çirkefsin utanmadan seviniyorsun

image

yorum, sercan | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:27:20

72

yarış massanın hakkıydı

image

yorum, er | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:25:52

73

Olayı bu hale getiren massanın kendisidir. Bağıra bağıra yolverdi.Açın bakın 2008 aynı yarış.Lewisin-kovaleineni geçişine bu tartışmalar hiç olmamıştı. Çünkü lewis hızlıydı ve kovaleinen kaba tabirle geçilmiş gibi yaptı.Alonsoda bu yarışda hatta sezonun genelinde massadan hızlı ve yol verilmemesi halinde alonsonun 2.liğide tehlikeye girecekti çünkü arkadan vettel geliyordu...

image

yorum, mu.schumii | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:24:52

74

Yorumları okuyanda der ki mc laren bunu hiç yapmamış pol pozusyonun kazanan kovalainen yarışın başında hamiltona yol vermemişmiydi kim se tiksinmemişti o zaman.alonso kazanınca birden dürüstlük abideliğine soyundu herkes işte yetenek işte şampiyon Alonsonun önünde eğil hamilton

image

yorum, f-1 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:24:52

75

daha massa şansını yitirmeden oluyor bu iş sezon ortasında hiç etik değil anlaşılan santander firması ferrariyi avucunun içine almış alonsoyu 1 pilot yaptırmak için baskı yapmış bu bütün çıplaklığıyla ortaya çıktı

image

yorum, serkan | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:23:40

76

alonso nun bikaç hafta önce : "kurallar elimizi kolumuzu bağlıyor" diye bi açıklama yaptığını çok ii hatırlıyorum..yalnız kurallar ağzınızı bağlamaya yetmemiş..massa yı eşşek yerine koydular..sıkıyosa yarışta geçseydi..bide alonso zaten geçicekti diyenlere soruyorum..madem bu kadar barizdi geçeceği nie böyle aptalca bi uygulamaya gidildi o zman..?

image

yorum, mstfa | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:23:24

77

massacım şimdi anladınmı ferraride neden kaldın kimi raikonnen böle bişe yapmicağı için 2. pilot olmayı tercih etmiceği için ferraride kalabiliorsun bence utanmalısın bu durumdan...

image

yorum, velomedya | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:21:06

78

bir başlığa bak, massa izin vermişmişmiş.pehh

Bir Kere Zaten Alonso Geçicekti.

Alonso haketti aldı.

Eğer massa kazansaydı beş para etmaz bir vettel yarışına benzeyecekti.

image

yorum, akonvx | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:20:42

79

Mclarenciler 2008de lewis nasıl şampiyon oldu.Kova olmasaydı hep lewise yol vermeseydi acaba olabilecekmiydi. Evet massa için iyi birşey değil ama alonso bu yıl daha hızlı ve artık şampiyonluk için massanında yardımına ihtiyacı var.Gerçi ferrari bunu 2007deki gibi halledebilirdi uygulama yanlış oldu.Massanın artık şampiyon olamayacağı belli takım için sürmeli.2008 çini unutmasın...

image

yorum, mu.schumii | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:18:01

80

Alonso Massa'dan hızlı değildi ki kafa kafayaydı dereceler tur tur bakın isterseniz...Alonso,Massa'yı geçemeyecekti.O yüzden zaten emir verdiler beklediler beklediler geçemeyeceğini anlayınca hemen şike...

image

yorum, kimirossispies | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:17:21

81

f1 de önce kendı takım arkadasınla rekabet eder sonra dıger takımlarla edersın.massayı tüm dünya önünde küçük düşürüp alonsoyu yuhalatmak eger statejiyse bu takımı destekleyenler tekrar düşünsün derim.kimiye bunu yaptıramayacakları içinde gönderdiler.

image

yorum, murat | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:16:49

82

yarışmı be bu f1 den soğutuyor insanı buarada 2007de raikonen kendi hakkıyla geçmişti massaydı o yarış ztn raikonenindi cunku son yarıştı ama bunu sezonun ortasında yaptılar gerçekten kınıyorum ferrariyi

image

yorum, vahi | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:16:26

83

nede olsa alonso alışkın böyle durumlara.massanın yüz ifadesi herşeyi çok güzel anlatıyor du.tadı zaten yoktu artık iyice kaçtı.

image

yorum, murat | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:16:05

84

bu saatten sonra f1 nasıl izlenir
yarış emirle olmaz çok yazık

image

yorum, massa_54 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:15:50

85

yorumlar çok çeşitli.ama mantıklı olan buydu massa alonso kadar puanı olsaydı zaten yol vermesi istenmezdi.

image

yorum, adem | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:15:06

86

çok uzun zamandır ferrari'yi tutan birisi olarak bugün çok büyük hayal kırıklığına uğradım. mesele alonso geçerdi geçemezdi meselesi değil. Mesele yapılanın büyük haksızlık olması. ferrari fanı olmaktan ilk defa utanç duydum.

image

yorum, Hasan | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:11:52

87

Hani bu açık "takım emri" gerçekten üzücü... Ama burada bu takım emrini destekleyen ya da normal gören yazıları okumak daha da üzücü... Yediği haltı farkında olup affettirmek için Domenichali'nin iki pilotunu da alıp tekrar kürsüye çıkmasına benziyor bunların yazılması.

image

yorum, Önder | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:11:38

88

Arkadaslar ferrarinin bahreyn performansi ve bugunku almanya performansi. Gorup gorecebilecekleri buydu zaten. Devami gelmez cunku takimda istikrar adina hic bir sey kalmamis. Sezonu ucuncu bitirecekler, onumuzdeki yaristada puan bile alamayacaklar. Bakin gorun...

image

yorum, Yankee_Suleyman_NYC | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:10:01

89

takım için gerekli ama nahoş bir hareketti,Mc larenciler boşuna konuşmasın İstanbulpark'ı unutmayın.

image

yorum, 1903tifosi | diğer yorumları 12 25.Temmuz.2010, Pazar 17:09:28

90

bunu da gördük... yazık ya... ayıp ya... izlemem ben bu F1'i artık...

image

yorum, HSNYLMZ | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:08:53

91

Massa ya soruyorlar alonso seni geçti o düzlükte yaşananları anlatır mısın diye "söylenecek bir şey yok " diyor ama o andaki yüz ifadesi her şeyi anlatıyor.. ve zaten ferrari bunu her zaman yapıyor raikonen zamanında da yapmıştı alonso zamanında da yapıyor Massa yı 2. pilotluğa mahkum ediyor. artık ferrari taraftarıyım demeye utanıyorum.yazıklar olsun ferrari sana..

image

yorum, =MeRVe= | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:08:48

92

massanın yerinde olsam takımdan ayrılırdım diyen arkadaşlar o zaman raikkonen massaya izin verdiğinde niye kimsenin (başta massa!) sesi çıkmadı acaba

image

yorum, fulyakk | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:08:33

93

massa 2.pilot olmayı zaten kabul etmişti siz daha neyi tartışıyosunuz? bu adam ferraride asla 1.pilot olamayacak gerekeni yaptı!..

image

yorum, anil | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:07:14

94

Massa ya soruyorlar alonso seni geçti o düzlükte yaşananları anlatır mısın diye "söylenecek bir şey yok " diyor ama o andaki yüz ifadesi her şeyi anlatıyor.. ve zaten ferrari bunu her zaman yapıyor raikonen zamanında da yapmıştı alonso zamanında da yapıyor Massa yı 2. pilotluğa mahkum ediyor. artık ferrari taraftarıyım demeye utanıyorum.yazıklar olsun ferrari sana..

image

yorum, =MeRVe= | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:06:48

95

yine ferrari yine takım emri...bravo domenicali..8 yılda hiç bişey öğrenememişsin..takımın tarihteki en büyük hatasını tekrar ettin.madem hızlı geçseydi o zaman dünyanın en iyi pilotu alonso! takıma geldiği gün lanet etmiştim zaten...

image

yorum, bahavaran | diğer yorumları 24 25.Temmuz.2010, Pazar 17:04:00

96

Şunu söylemeden edemicem Adam haklıydı beyler Alonso haketti aldı

image

yorum, BurakOnur | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:03:33

97

Bir Kere Zaten Alonso Geçicekti

Massaya Sadece Alonso Senden Hızlı Dediler Ki Masanın Savunma Yapması Durumda OLacak Bir Kazayı Engelliceklerdi

Ferrarinin Taktiği Doğru

image

yorum, Claus | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:00:58

98

massa adına üzüldüm ama olması gereken buydu.mclaren taraftarları hiç konuşmasın aynı pistte kovalainen hamiltona açıkça yol vermişti 2008 de. massa da üzülmesin şampiyonluk şansı olduğunda çin 2008 de raikonen ona yol verdiğinde neden üzgünüm demedi.alonso gerçekten hızlıydı aptalca çarpışarak kaybetmektense bu şekilde olması gerekirdi.ben de isterdim hakkıyla geçip gitsin ama massa buna izin vermeyecek ve çarpışacaklardı.

image

yorum, adem | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 17:00:06

99

Hani ferraricilerin bir geyiği vardır , şöyle derler " herkes araba satmak için yarışır, biz yarışmak için araba satarız " Bu mu sizin yarış anlayışınız , yazıklar olsun , artık ferrari benim için bitmiştir.

image

yorum, ege | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:59:52

100

bence yorumda bu kadar önyargılı olmayın bende bir ferfariciyim. ve yıllardır da aynı şey oluyor. Alonsoyu suçlamadan önce şunları unutmayın
2007 klasmanda raikonen öndeydi ve MAssa bugün ki gibi yol vermişti. ertesi yıl da tam tersi olmuş Raikonen massaya yol vermişi. belli ki işler böyle yürüyor takım içinde böyle olayların etik olmamakla birlikte oluyorsa biz ne kadar buradan isyan da etsek işe yaramaz ;)

image

yorum, ferrari | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:59:45

101

nede olsa alonso alışkın böyle durumlara.massanın yüz ifadesi herşeyi çok güzel anlatıyor du.tadı zaten yoktu artık iyice kaçtı.

image

yorum, murat | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:58:10

102

ne kadar saçma bir başlık,massa izin vermeseydide alonso kazanacaktı.Kısacası hakeden kazandı!!!

image

yorum, anil | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:57:18

103

Domenichali resmen saçmaladı.ne kadar zorlama bir hareketti sürücüleri alıp podyuma çıkmak.

bu yönetim kafasıyla Alonso cuk oturmuş

image

yorum, hamilton | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:56:13

104

raikkonen massaya 2008 de yol vermedi mi.Yoksa 2007 de massa raikkoneni şampiyon etmedi mi

image

yorum, egemen yıldız | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:55:31

105

Massa'nin hakki yendi diye konusup durmayin yaa.. ne hakki var ki onun bu saatten sonra?! aldigi puanlara bakin ve farki gorun.. Ferrari'de boyle ise yaramaz bi pilot olmaz olsun.. uzerine bi de 2 sene daha anlasma yaptilar ya bununla, bisiy demiyorum artik.. Kubica varken 2 sene daha bunun "sanssizliklarini" cekicez hep.. onda hic kabahat yok zaten, hep bi bahanesi var basarisiz olunca.. Alonso bu haftasonu galibiyeti 100% haketmistir kim ne derse desin..

image

yorum, EH® | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:55:09

106

f1 adına çok üzücü bir durum massanın yerinde olsm ferrariden ayrılırdım.
gerçek bir yarış izlemek isterdim

image

yorum, messi_54 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:54:33

107

MClaren ve hamilton un uzun zamandır devma eden yüksek şansı bu yarışta yoktu arkadaşlar ferrari nin başarısını kıskanıyorlar heralde birinci değişirdi sizin açınızdan baksak başka bir şey değişmezdi..kırmızılar geri döndü üzgünüz mclaren))

image

yorum, montoya32 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:54:31

108

ferrari iğrenç bir takım.. massa'ya yaptıkları resmen haksızlık.. umarım biricik alonsoları şampiyon olamaz.. böyle iyi bilinen bir takımın bunu yapması bu spor için çok kötü

image

yorum, hatice | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:53:55

109

ama sonuç olarak bu yarışı izleyen ve gelir sağlayan bizler bu olaydan çok redbull çekişmesinden daha çok zevk alıyoruz,bunu benim tuttuğum takım yapsa yine iğrenirim nasıl savunuyorsunuz nasıl bu şekilde taraftarlık yapıp zevk alıyorsunuz anlamış değilim.bu işin kitabı yok bu iş zevk işi heyecan işi senin ve ferari'ninde bunu anlaması gerek dostum.

image

yorum, krymclaren | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:53:54

110

ya Ferrari'yi övenlere sadece gülüyorum...Mart'tan beri ilk kez yarış kazanıyorlar onda da takım emri var mümkünse bir daha önlere gelme Ferrari gelemezsin zaten ayda yılda bir ancak...

image

yorum, kimirossispies | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:53:17

111

Rezillik... Massa istemedi, Alonso telsizden istedi oldu. Alonso olanlar değil senin telsiz konuşmaların "aptallık"

image

yorum, Cagri | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:47:29

112

yazık oldu...

image

yorum, varador | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:47:27

113

Ferrariyi tutuyorum ama hiç de mutlu olmadım bu dubleden schumi döneminde yaşanan olaylar zaten rahatsız ediciydi ama böyle bir olay yaşanması hoş değil massa'nın surat ifadesi üzücüydü uzun zaman sonra podyum bu kadar soğuk ve sinir bozucuydu...

image

yorum, Nando | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:45:48

114

Bu kadarda yüzsüzlük olmaz Domenichali durumu kurtarmak için neler yapıyor.Ferrari Fanı olarak takımımdan utandım.Bakalım daha ne kadar kurtarmaya çalışacaklar...

image

yorum, massa612 | diğer yorumları 5 25.Temmuz.2010, Pazar 16:45:08

115

vettel weber kazası ve bugunku yarıs herkese formula 1in amacını gösteriyor.redbull büyük kayıp ve karısıklık yasadı.ferrari yıllardır kazandığı paralara yenilerini ekleyecek.kitabına göre oynayan kazanır... kimse formulayı zevk icin sürdürmez.önemli olan para ve reklam gelirleridir, unutulmasın.para yoksa f1 de yok

image

yorum, sonuc | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:43:37

116

beni en çok üzen şey deli gib sevinmesi hak et öyle sevin...

image

yorum, nuray | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:41:13

117

F1 den soğudum. Geçeceksen bastır geç. Takım emri ile geçtikten sonra ne anladım bu işten. 2007 de 2008 2009 da takım emri yoktu. 2007 de raikkonen şampiyon oldu 2008 de massa şampiyonluğu kaçırdı. 2010 da neden geri geldi bu takım emri?

image

yorum, Galileo_F1 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:41:03

118

şimdiden yazaym müdafaa etmeyin be nolur neyi müdafaa etceksiniz

image

yorum, levellingdust | diğer yorumları 97 25.Temmuz.2010, Pazar 16:40:45

119

dahada kızdıgım noktalardan biriside. alonso utanmadan yarışı hakkıyla kazanmış gibi seviniyor, bu ne yüzsüzlüktür ya,birinin hakkını yiyosun herkez bunu görüyor ve sen seviniyorsun üstüne... anlam veremedim nasıl bi mide var bu adamda...

image

yorum, ZeNmaster | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:40:25

120

f1 adına çok üzücü bir durum massanın yerinde olsm ferrariden ayrılırdım.
gerçek bir yarış izlemek isterdim

image

yorum, messi_54 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:40:23

121

ben boyle iki yuzlu bir takım daha gormedim.yazık yazık yazık.alonso beceriksizligini bir kez daha gosterdi,ve takım arkadaşına atak yapamadı,bu yarışı kazanan pit duvarı.massa herzaman alonsodan daha iyiydi ve daha iyi olacak.alonso ise ezik bir pilot olmaya devam edecek.hep birileri onun elinden tutup birinci olmasına yardımcı oluyor.bu büyük bi haksızlık ferrari gibi bi takımada ayrıca yazıklar olsun ki bu utanc verici durumu yaşıyor ve yaşatıyorlar...

image

yorum, ZeNmaster | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:38:35

122

Dünkü sıralama turlarından sonra McLaren ve Mercedescilerin yorumlarına bakın bn özetleyeyim "Ferrari ilk sıralarda olsa bile yarın kazanamaz" kazandık işte hem duble ile.Artık biraz susun !

Massa Alonsoya yol verdi ama ne fark etti böyle takım olmaz olsun.

image

yorum, Massa 612 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:36:58

123

Tek Kelimeyle !!!REZALET!!! Geçen yarışların manipüle edildiğini iddia edenlerin yaptığı işte bu. Olayların adamı ALONSA belki şampiyon olabilir ama asla gönüllerin şampiyonu olamaz.

image

yorum, Hasan | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:36:02

124

ben massanın yerinde olsam takımı bırakırdımm. hep 2. pilot muamelesi görüyor. 10 puanı alonsa artık ne tarafına koyar bilmiom:D

image

yorum, tayfun | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:34:37

125

ferrarinin tarihi böyle kara olaylarla dolu mclareni eleştiren alonsocular şimdi çok mutludurlar ama mclarende fernando, lewis senden hızlı ona yol vermelisin dostum üzgünüm demedi demez çünkü mücadeleye izin verdi ama tarihi kara olaylarla dolu ferrari bunlara izin vermez.

image

yorum, turkf1 | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:34:34

126

mclarencilere en güzel cevabı alonso verdi mclarenciler bu yarışı unutmazlar artık :)

image

yorum, espana2010 | diğer yorumları 18 25.Temmuz.2010, Pazar 16:33:50

127

Hadi Massa Vettelede yol versene!!!

image

yorum, ertuğrul | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:30:05

128

aynen katılıyorum bir de takım emri yasaklandı diyorlar böyle yasak olmaz olsun yaptırımı yok...Ferrari ne yaparsan yap Alonso şampiyon olamayacak...

image

yorum, kimirossispies | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:22:31

129

Başlığa bak! Alonso Massa yı geçti mi? Yoksa Massa Alonso ya yol mu verdi?!!!

image

yorum, ertuğrul | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:19:16

130

2 yarış önce manipüle yarış diye ağlayan alonso,o yarış manipüleyse bu ne?cevabını verebilen varsa devam etsin ferrari ve alonso tutmaya.f1 bitmiştir

image

yorum, huss | diğer yorumları 5 25.Temmuz.2010, Pazar 16:17:00

131

bu kadar şikeci bi takım olmaz. gecebiliyosa yarış içinde geçeçek. kesin ceza gelmezz.. böle olursa ferrari varken izlenmez bu f1

image

yorum, tayfun | diğer yorumları 25.Temmuz.2010, Pazar 16:13:32

TurkiyeF1.Com ailesine katıldıysanız her yorumunuzda artık resminiz gözükecek ve diğer yorumlarınıza anında ulaşabileceksiniz. Üye değilseniz burayı üye girişi yapmak için burayı tıklayınız.

image Başlık: "Massa izin verdi Alonso kazandı"

Değerli ziyaretçimiz,
Lütfen yorum yazarken bütün kelimeleri büyük harf ile yazmayınız. Aksi halde yorumlarınız yayınlanmayacaktır. Bu bölümde sadece TürkiyeF1'de yayınlanan haberlere yorum eklenmektedir. Lütfen yazılan yorumlara yorum eklmeyiniz. Bü tür yorumlar yayınlanmayacaktır.

Adınız:

Yorum [0]
  • Aşağıdaki rakamları giriniz:
  • image
  • imageimageimageimageimage

Üyelik | Gizlilik Hakları | İletişim | Hakkımızda

Copyright © 2000. Etap Medya Ltd. "FORMULA1'in TÜRKİYE ADRESİ"

#

LEGAL NOTICE: "Formula 1" & "Formula One" are the trademarks of Formula 1 Ltd. MotorSporTurkiye.com is a non-commercial site which brings Formula 1 fans together and informs the public opinion about the news in that competition which is open to general public and publicly adopted.

Sitemizin online reklam çözümleri Reklamz tarafından sağlanmaktadır.