son yarış Belçika GP 2014

  • Daniel Ricciardo ( Red Bull ) 1
  • Nico Rosberg ( Mercedes GP ) 2
  • Valtteri Bottas ( Williams ) 3

gelecek yarış İtalya GP 2014

21

Nisan 2011, Perşembe | 20:20

Editör: Tolga Erbak

24

DHL, Türkiye GP'sine isim sponsoru oldu

Türkiye GP'sinin yeni isim sporsoru DHL oldu.

Bugün öğle saatlerinde yapılan açıklamada, dünyaca ünlü kargo şirketi DHL'in Türkiye Grand Prix'sinin yeni isim sponsoru olduğu açıklandı.

Anlaşması yenilenmediği sürece 2011 yılında Formula 1'e son kez ev sahipliği yapacak olan Türkiye Grand Prix'sinin, bu anlaşma ile takvimde kalma konusunda bir adım daha attığına inanılıyor.

Grand Prix'nin geleceğinin belirsizliği sebebiyle sadece 2011 için geçerli olan isim sponsorluğu, son dönemlerde takvimden çıkarılması daha ağır basan Türkiye Grand Prix'si için, çok küçük de olsa yeni bir anlaşma ihtimali yönüyle heyecan oluşturdu.

İsim sponsorluğunun ardından 2011 Türkiye Grand Prix'sinin resmi adı "DHL TURKISH GRAND PRIX" olarak kullanılacak.

Yayınlanan yorum

22

Onay bekleyen yorum

2

Kullanıcı resmi

f_alonso 21 Nisan 2011, Perşembe | 20:43

acaba bu herşeye sponsor olan THY uzun süreli anlaşma yapamaz mı yoksa yasakta biz mi bilmiyoruz ...

Kullanıcı resmi

kaan 22 Nisan 2011, Cuma | 07:26

arkadaşlar artık granprixin sonu belli kına yaksın yetkililer artık türkiye gp yok seneye..ne bir tanıtım ne bir reklam f1 i insanlara sevdrmek adına en azından türkiyede bir f1 yarışının yapıldığını insanlara hatrlatmak adına en küçük bir harekette bulunmayan yetkililer kına yakın kınaaaa..

Kullanıcı resmi

serhat çetinok 22 Nisan 2011, Cuma | 09:26

adamlar seyirci yok ekranlarda seyirci olmayınca çok ruhsuz oluyor diyolar ama miletin durumu ortada kagıt üzerinde milli gelir 10000$ gözükür ama bu parayı ülkenin %80 kazanamazsa kimse bilet alıp yarışlara gidemez....

Kullanıcı resmi

KAMILAKK 22 Nisan 2011, Cuma | 09:37

Türkiye GP'nin THY nezdinde Barselona ve Man. U kadar değeri yok demekki.

Kullanıcı resmi

mfcandir 22 Nisan 2011, Cuma | 10:07

Formula1'e ilgi duymayan bir ülkede Formula1'i yaşatmaya çalışmak çok zor malesef. Büyük futbol takımlarının her maçına en az 100-150 tl.lik biletlerle 20-30bin kişi gidiyor, ama yılda bir kez olan F1'e çok az kişi geliyor. Yapacak birşey yok, zorla güzellik olmuyor demekki.

Kullanıcı resmi

bstreetboy 22 Nisan 2011, Cuma | 11:13

bu anlaşmanın hiç bir işe yarayacağını sanmıyorum

Kullanıcı resmi

kangallll 22 Nisan 2011, Cuma | 12:15

anlaşma belki ama işimiz zor.yarış bizden gitti gibi gözüküyor.

Kullanıcı resmi

Özcan Sevinç 22 Nisan 2011, Cuma | 12:59

Neden Bizim ülkemizde spor dediğimiz kavram 3 büyükler üzerine kuruluki güya spor ülkesiyiz ancak pistimize bile sayip çıkamıyoruz ondan sonra mesut almanya milli takımını seçtimi neden almanya diyoruz gerçekten çok saçma bi ülkeyiz ama umarım anlaşma yapılır...

Kullanıcı resmi

Fırat Apa 22 Nisan 2011, Cuma | 15:25

İnsanlar gitmiyor deniyor 15 milyondan fazla insanın yaşadığı şehirde 135 bin kişilik tribünler boş kalıyorsa sorumlu organizasyon komitesidir ki bernie ecclestone'da organizatörlerin iyi çalışmadığını söykemişti 2 hafta kaldı bir tane bile reklam tanıtım yapılmıo kimsenin haberi olmadan yarış yapılıp gidiliyor her sene yarışa 5-6 gün kala reklam çıkıo oda 10 saatte bi kere

Kullanıcı resmi

EDIP DOGAN 22 Nisan 2011, Cuma | 18:41

Ararbada radyoda duydum, sanırım gidicek diye yetkili merci efendiler açıklama yapıyor. Utanmadan bide gidecek deniyor. Neyi iyi yaptık ki bugüne kadar. Üç büyükler miş. Ne büyüklüğünü gördük avrupada bunların. 2000 yılı dışında. Hiç bir şeyi adam gibi yapamıyoruz. İyice soğudum zaten bu ülkeden sırf bu beceriksiz yöneticiler yüzünden. Atalarımız bu günler için kurmadı bu meclisi bu ülkeyi. Eskiden çok daha moderndi bu ülke ben hatırlıyorum. Yüzme Tenis Basket. Şimdi birşey yok. Mallaştık iyice.

Kullanıcı resmi

EDIP DOGAN 22 Nisan 2011, Cuma | 18:52

Arkadaşlar sizleri TOSFED' e kınama mesajı göndermeye davet ediyorum. Herkes iletişim bölümüne bi mail atsın lütfen. Ben ağzıma geleni söyledim. Sizde çekinmeyin lütfen. Bu suskunluğumuz yüzünden zaten her naneyi yediler. Benzin bile kaşla göz arasında 4.21 oldu. Hadi durmayın beyler yağdırın mesajları.

Kullanıcı resmi

Gianff_McL 23 Nisan 2011, Cumartesi | 09:59

Mesaj, Mail, Lanet, Kınama, Kına yakma!! Peki bu kadar kan kusan adam var, bu organizasyonun kalması için sizler ne yaptınız? Hiç etrafınızdakilere bu sporu anlattınız mı? Bir kere olsun gidip te yerinden izlemeyenler dünyanın veryansınını ediyor, şaşırıyorum! Daha pistin nerede olduğunu bilmeyenler, bir arkadaşını kolundan tutup ta organizasyona dahil edemeyenler car car car konuşuyor...

Kullanıcı resmi

Gianff_McL 23 Nisan 2011, Cumartesi | 01:59

...Neyse, En azından gönlüm rahat geçen 6 yarışa da gittim, her yarışa yanımda en az 8-10 kişiyi de götürdüm, bu sene ki yarışa da 15 kişilik org. u da yaptım. Keyfime bakarım. Millet gelseydi, getirseydi de kimseye suç aramasaydık! Umarım sadece sewenler gelir de tadını çıkarır, keyif alırlar...

Kullanıcı resmi

CemC 23 Nisan 2011, Cumartesi | 08:32

Durmak yok milleti enayi yerine koymaya devam!

Kullanıcı resmi

ahmet 23 Nisan 2011, Cumartesi | 10:52

abi son dönemlerde türkiye grand prixe hiç önem vermiyor artık türkiye grand prixi taaa 2015lerde bi daha olur

Kullanıcı resmi

agaa 23 Nisan 2011, Cumartesi | 12:05

DHL hayırlı olsun. Umarım sürece THY ve PO da katılır. Ama sonucun bu olacağını yıllar önce hem bu siteye hem federasyona yazmıştım. Güvenlik kaygısıyla yasaklarla dolu bir organizasyon yapmayı denedik ama daha farklı bir sonuç beklenemezdi. Yasakçı zihniyet, pahalı tribün biletleri (Açık alan hariç) ve Gece organizasyonları eksikliği insanları kaçırdı. Pistin yanında bir çadırkent kurulup, gece konserleri olsa ne kaybederdiniz(Not: Yıllardır pistin 5km. yakınında bile çadır kurmak yasak).

Kullanıcı resmi

agaa 23 Nisan 2011, Cumartesi | 12:06

Briatore 7 yıl dolmadan İstanbul'u takvimden çıkarttırmayı bile denedi. Adam haklı kardeşim. Seyirci yok diye tribünleri brandayla kapatırsan, Sponsor çekmeyi bırakın, gönüllü sponsorları bile kaçırırsan (Petrol Ofisi gibi), yarışı helikopterle gelen belli bir gruba yapmak içinmi yeni sözleşme isteyeceksin? İstanbul Park pist'i kadar önemlidir bence, PO neden GP2'den çekilmek zorunda kaldı Mümtaz beye önce bunu sormak lazım. Saygılar sunarım...

Kullanıcı resmi

merco 23 Nisan 2011, Cumartesi | 12:54

bu durumun bu hale gelmesinin tek bir sorumlusu varsa arkadaşlar o da bunu yapan organizatörlerdir.her devlet yalvarıyor f1 yarışı alsın diye biz becriksizliğimizden elimizden alıyorlar.çok yazık gerçekten çok yazık..

Kullanıcı resmi

a.kadir 23 Nisan 2011, Cumartesi | 15:58

butun ulkeler bu yarışı ulkesine getirmek için bir yerlerini yırtıyor biz elimizin tersi ile itiyoruz ne yazık? bu ulkenin milyon dolarları alakasız pek çok yere gidiyor. ama bu yarışa verilmiyor? madem neden milyonlarca dolar verip o pisti yaptırdınız? F1 olmayınca o pist ne işe yarayacak? bu da israf degil mi? bence bu fiyata bu reklam kaçırılmamalı. bir thy reklam için trilyonları barcelona - m.united a verirken bu israf olmuyor mu o zaman? sayın yetkililer bu da milletin parası .

Kullanıcı resmi

turkf1 23 Nisan 2011, Cumartesi | 23:18

ilginç bir ifade gözüme çarptı hükümet devama sıcak bakmıyormuş hükümet kim yaa ülkenin sahibimi herşeye sıcak bakar f1'e gelince sıcak bakmıyor neden. hem bu spor sayın başbakan'ın büyük destekleriyle bu ülkeye gelmedimi şimdi neden böyle oluyor anlamıyorum ama daha önümüzde uzun bir süre var 2012 sezonu takvimi ekim kasım gibi netleşiyor şuan seçim dönemindeyiz seçimlerden sonra oturulup konuşulur ve anlaşmaya varılır diye düşünüyorum ben başbakanı tanıyorsam bu işin peşini bırakmaz.

Kullanıcı resmi

gokhan 25 Nisan 2011, Pazartesi | 09:13

Üretimide bıraktık ya yabancı tohumla molozlara döndük ne yediğimiz belli değil. Herşeyden elimizi ayağımızı çektik. Coğrafya derslerinde şurasının şusu meşhur gibi konular artık yer almayacak. Her şeyi bitirdiğimiz gibi bunuda bitiriyoruz. haberlerde spor bölümünde 3 tane takım haberi çıkıyor adı spor haberleri oluyor.

Kullanıcı resmi

gokhan 25 Nisan 2011, Pazartesi | 09:14