son yarış Abu Dabi GP 2014

  • Lewis HamiltonNico Rosberg ( Mercedes GP ) 1
  • Felipe Massa ( Williams GP ) 2
  • Valteri Bottas ( Williams ) 3

gelecek yarış Avustralya GP 2015

31

Ocak 2012, Salı | 14:41

Editör: Turkiye F1

150

F1 yayın hakları Saran Holding'de NTV pole pozisyonunda

Türkiye Grand Prix'sinin 2012 yılında yapılmayacak olması ve TRT'nin yayın hakları konusunda bir girişimde bulunmamsı üzerine Formula 1 yarışlarının Türkiye'de yayınlanması tehlikeye girmişti.

Bugün bir yayın grubunun FOM'dan Formula 1 yayın haklarını aldığı haberleri gündeme bomba gibi düşmüştü.

Kısa bir süre sonra bu grubun Saadettin Saran'ın sahibi olduğu Saran Holding olduğu ortaya çıktı.

Saran Holding'in halihazırda bir TV kanalı bulunmuyor. Bu nedenle grubun yayında olan bir TV kanalı ile Formula 1 yayınları hakkında anlaşması bekleniyor.

Bize gelen ilk bilgilere göre NTV ülkemizdeki yayıncı kuruluş olmak üzere ilk sırada ve bazı görüşmeler yapılmış durumda.

NTV dışında son senelerde yayınları bizlere ulaştıran TRT ise henüz pit alanında beklemeye devam ediyor.

Enerji, medya, yayıncılık, savunma, sağlık, şans oyunları ve madencilik sektörleri ağırlıklı olarak faaliyet gösteren Saran Holding, 2009 yılında teknoloji şirketlerinden Alen Elektronik'i bünyesine katmıştı. Alen'in 17 yıldır faaliyet gösterdiği yayıncılık alanında Formula 1, Şampiyonlar Ligi, UEFA Kupası gibi maçlarla bazı etkinlik ve programların helikopter ve kablosuz kamera sistemleri çekim hizmetlerini gerçekleştiriyor.

Yayınlanan yorum

131

Onay bekleyen yorum

19

Kullanıcı resmi

fernando_mehmet 31 Ocak 2012, Salı | 13:15

heyt be ohh bizde nerden izlicez diye kıvranıp duruyorduk... sonunda NTV Süpersin yha...

Kullanıcı resmi

hasoozel 31 Ocak 2012, Salı | 13:16

aman almasın trt ve lütfen okay karacanın her hafta schumi nolur demesin. yarış öncesi programıda yapmasınlar adam gibi her yarışa ekip yollasınlar ordan ropörtajlar izleyelim

Kullanıcı resmi

Erdinç 31 Ocak 2012, Salı | 13:18

inşallah doğrudur ya zaten sabırsızlıkla bekliyorum f1 sezonunu rahat rahat izleyelim yemin ederim çok sevinirim

Kullanıcı resmi

raikonen 31 Ocak 2012, Salı | 13:18

şifresiz olsunda hangı kanalda olursa olsun ya bıktım artık canak anten ayarlamaktan uydu war ama nafıle 2 cubuk takıyoz onla ızlıyoruz :S

Kullanıcı resmi

solbergcnk 31 Ocak 2012, Salı | 13:20

iştee bu umarım ntv alır eskiye dönüş tabii aynı spkerler anlatırsa çok daha iyi olucaktır Serhan Acar ;)

Kullanıcı resmi

eXLoRD 31 Ocak 2012, Salı | 13:20

Bu bugünün en güzel haberlerindne biri nerdeyse umutsuzluğa kapılmıştım bu sene F1 izleyemiyecez diye.

Kullanıcı resmi

Fatihinn 31 Ocak 2012, Salı | 13:21

GÖZÜMÜZ AYDIN :)

Kullanıcı resmi

Harun 31 Ocak 2012, Salı | 13:23

arkadaşlar şu şifre olayını dert etmeyin artık , uyducular 5 tlye çözüyor.

Kullanıcı resmi

iluvatar30 31 Ocak 2012, Salı | 13:24

Arkadaşlar bu NTV ısrarınızı birtürlü anlamıyorum.Bu kanal son sezonunda sıralama turklarını bile canlı vermemeye başlamıştı. İşleri güçleri futfol olan bir kanal bu....

Kullanıcı resmi

e.said coskun 31 Ocak 2012, Salı | 13:27

arkadaşlar NTV saran holding bünyesinde değil ve ya satacaklar yada kendileri yayınlayacak bu imkanları var. Yayın ihalesinin maliyeti yüksek ve kimse bu işin altına elini kolay kolay koyacağını sanmıyorum. sizi bilmem ama

Kullanıcı resmi

serdarix 31 Ocak 2012, Salı | 13:28

serhan acar yoksa ben yabancı kanaldan izlerim.sonuçta at yarışı izlemiyoruz.mehmet sevinç filan anlatacaksa kalsın arkadaş.

Kullanıcı resmi

Ahmet 31 Ocak 2012, Salı | 13:28

beyler ntv alınca şifre girmicekmi sanıyorsunuz :D her türlü yine şifre girecek çünkü avrupada yayın yapıyor

Kullanıcı resmi

Tahsin 31 Ocak 2012, Salı | 13:31

Şu bir gerçek şuan F1'i hakkıyla anlatan tek spiker Serhan Acar'dır. Umarım futbol spikerinden F1 spikeri yapmazlar. Keşke TRT tekrar alsaydı gerçekten çok kaliteliydi. Gerçi izleyelimde fark etmez spikersizde olur :)

Kullanıcı resmi

e.said coskun 31 Ocak 2012, Salı | 13:33

arkadaşlar Şahenk grubu ile Saran holdingi Karıştırmayın ve ne kadar fiyata aldıkları belli değil şu şartlarda kendi kanallarında yayınlamaları daha mantıklı

Kullanıcı resmi

kenan saruhan 31 Ocak 2012, Salı | 13:36

f1 i sonunda izyeleyecğimiz bir yer cıkacak bu keyıften heyecandan mahrum kalmamak güzel ntv ye gelince gecen yıl motogp gibi olmasında mahallet macı anlatır gibi anlatımlar gibi ,hayırlısı olur inşallah

Kullanıcı resmi

Becks 31 Ocak 2012, Salı | 13:37

Serdarix arkadaşa katılıyorum. serhan acar anlatmadıktan sonra bi esprisi yok bende zaten envayi çeşit yabancı şifreli kanalları izleyebilme olanagım var fakt serhan acarın yorumları anlatımı bir yanadır. ayrıca NTV zamanında yarısın baslamasına sadece 5-10 dk varken baglanıyordu yarıs oncesi program filan yok gibiydi ellerindeki seçenekler çok fazla (motogp,ispanya ligi,FA cup vs vs) bu yuzden yeterince zaman ayıracaklarını zannetmiyorum F1 programlarına.

Kullanıcı resmi

burak karakutuk 31 Ocak 2012, Salı | 13:38

şifre sorun değil en azından dekoder almak zorunda kalmayacağz.uydun var izleyemiyorsun.ancak avrupa kanalları şifresiz veriyor.tak çubuk yada çatal anten yok mu?en kötü herkeste kablo tv vardır olmasa bile hiçbir alıcı olmadan en sade halinde cam gibi ntv var.

Kullanıcı resmi

takumaa satoo 31 Ocak 2012, Salı | 13:41

yarışları izliyebileceğiz güzel ama en önemlisi serhan acar ın yarışları anlatması...

Kullanıcı resmi

Murat IŞIK 31 Ocak 2012, Salı | 13:47

Serhan Acar anlatsın da kimde kalırsa kalsın yayın. Bende futbol terimlerinden uzak bir F1 kültürü istiyorum.

Kullanıcı resmi

G0KHAN 31 Ocak 2012, Salı | 13:50

Bu haber çok iyi geldi işte...

Kullanıcı resmi

ViremV 31 Ocak 2012, Salı | 13:54

Şifresiz olsun da ne olursa olsun,ha bi de Serhan Acar anlatsın. :))

Kullanıcı resmi

YAKUP 31 Ocak 2012, Salı | 13:57

bu işi yapanları tebrik ediyorum merakla bekliyorduk ne olacak diye

Kullanıcı resmi

ayhan yalçınkaya 31 Ocak 2012, Salı | 14:02

bence de ntv yayın haklarını alsın çünkü yarışı ercan tanet anlatırsa çok güzel olur

Kullanıcı resmi

ahmet kılıç 31 Ocak 2012, Salı | 14:13

dilerim yayın kalitesi yüksek veya HD yayın yapan bir kanal ile anlaşılır ama hangi kanal olursa olsun Serhan Acar sız olmaz.

Kullanıcı resmi

jstfa 31 Ocak 2012, Salı | 14:22

şifreyi size gıcıklık olsun diye koymuyorlar. f1 yayın haklarını almamış ülkeler, uydu üzerinden bedava bu yayınları seyretmesin diye şifre koyuluyor. bu da ntv'nin insiyatifinde olan bir olay değil. tamamen fia ile alakalı. o yüzden d-smart ya da digiturk gibi bir platformunuz yoksa şifre girmek zorundasınız.

Kullanıcı resmi

burak karakutuk 31 Ocak 2012, Salı | 14:32

hem belki bu sefer programlar olsun,yayın kalitesi olsun daha iyi olur.artık 2012 yılındayız bir şeyler değişir onlarda geçmiş yayıncılara bakıyordur böyle pat diye ihale alınmaz.Elbette mail atalım ama Serhan Acar bence garanti arkadaşlar

Kullanıcı resmi

efsane1903 31 Ocak 2012, Salı | 14:34

İYİ İYİ TÜM F1 TUTKUNLARINA HAYIRLI UĞURLU OLMASI DİLEKLERİMLE HERKEZ BİR OH ÇEKTİ ARTIK :-)

Kullanıcı resmi

weber 31 Ocak 2012, Salı | 14:41

holeyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kullanıcı resmi

SonicX 31 Ocak 2012, Salı | 14:47

Bugün aldığım en guzel haber buydu. Saran Holdinge teşekkürler. Ve inşallah TRT ile anlasirlar da hd kalitesi ve Serhan Acar in anlatımı ile doya doya izleriz.

Kullanıcı resmi

jacquesdeniz 31 Ocak 2012, Salı | 15:02

Umarım Okay Karacan anlatır.. Yarışlara ayrı bir zevk ayrı bir heyecan katar..

Kullanıcı resmi

mustfox 31 Ocak 2012, Salı | 15:16

bu iş henüz netleşmedi sanırım hala bir yayıncı yok ortalıkta

Kullanıcı resmi

justice19 31 Ocak 2012, Salı | 15:22

Ben bu habere pek sevinemedim, çünkü daha önce ntv nin son sezonunda yayınlarının çoğu la liga maçları yüzünden banttan oldu ve sıralama turlarının çoğunuda vermedi. umarım bu sefer doğru düzgün bir yayın yaparlar...

Kullanıcı resmi

ymeraba 31 Ocak 2012, Salı | 15:22

serhan acar olmadan yarışın zevki kesinlikle çıkmıyor.umarım düzgün bir yayın politikası izlerler. bunun ne kadar önemli olduğunu yarış saatini heyecanla bekleyenler anlar :)

Kullanıcı resmi

ICEMAN1980 31 Ocak 2012, Salı | 15:28

Bizler birer F1 fanı ve F1 aşığıyız yarışları nasıl olsa izleriz ama "NASIL İZLERİZ" o önemli. Kesinlikle kaliteli yayın kaliteli anlatım ve geniş bir F1 programı, emek verilmiş bir F1 hafta sonu istiyoruz. Böyle yapmayacaksanız yayın haklarını almayın eyyy yayıncı kuruluş. Boşuna para varmeyin. Biz kaliteli yayın istiyoruz. Bugüne kadar bunu en iyi TRT yaptı onlara teşekkür ediyorum ve tabiki de "SERHAN ACAR" Bu işi Bu işe aşık olanlar yapsın çünkü F1 i, F1 e aşık olanlar izliyor...

Kullanıcı resmi

blueman23 31 Ocak 2012, Salı | 15:57

cnn Turk de olabilir.ntv nin yayın haklarını alsa bile f1 e ağırlık vereceğini sanmıyorum.sıralama yok,yarış öncesi röportaj yok,yayın öncesi program yok.yarıştan 5dk. önce yayına başla.... ne yapayım böyle yayını.Kim ne derse desin TRT bu işi iyi yapıyordu.gereken önemi başka hiçbir kanal vermez...

Kullanıcı resmi

burak 31 Ocak 2012, Salı | 16:02

İnsallah sehan acar anlatır ya ondan baska anlatacak olmaz kı nefis anlatıo gercekten

Kullanıcı resmi

burak 31 Ocak 2012, Salı | 16:03

İnşallah Serhan Acar anlatır cunku ondan baska anlatan olamaz nefis anlatıo gercekten

Kullanıcı resmi

Patroclus 31 Ocak 2012, Salı | 16:06

NTV yayınlarsa D-Smart kullanıcıları nasıl HD izlicek yarışları? tek derdim bu!

Kullanıcı resmi

icmimar 31 Ocak 2012, Salı | 16:10

HD ile devam etmesi için TRT olur umarım, çünkü NTV hd sadece digiturkte var buda sırf F1 ıcın dıgıturk almak manasına gelıyor.

Kullanıcı resmi

ReVeNGeR07 31 Ocak 2012, Salı | 16:15

Gözümüz AYDIN kulaklarımız MANİSA :)))

Kullanıcı resmi

JEzmi 31 Ocak 2012, Salı | 16:23

TRT alırsa iyi olur F1 e bu kadar zaman sadece TRT de ayrıldı yarış öncesi ve sonrası çok çok iyi oluyordu.Umarım TRT ve aynı ekip devam eder.NTV İNŞALLAH almaz diyorum çünkü son F1 yayınlarını biliyoruz.

Kullanıcı resmi

SuLonsoo 31 Ocak 2012, Salı | 16:29

serhan acar olmazsa bende rtl den izleyecem birde sıralama turlarını göstereceklermi bakalım mto gp göstermıorlar podyumuda göstermeyorlar

Kullanıcı resmi

tugitr 31 Ocak 2012, Salı | 16:41

bu işi ntv yapsın ilk orda başlamıştım izlemeye o tadı o gün bu gündür bulamıyorum... Spor Ntv nin işi bırakın işi bilenler yapsın

Kullanıcı resmi

Nazlı 31 Ocak 2012, Salı | 17:06

Bana fark etmez, internet sağolsun...

Kullanıcı resmi

ELIF 31 Ocak 2012, Salı | 17:10

NTV almamalı bence yoksa F1 yerine futbol izleriz.Umarım hakkını verecek bir kanal alır.

Kullanıcı resmi

bayram 31 Ocak 2012, Salı | 17:28

bu yıl f1 de duydugum en iyi haber.SERHAN ACAR DA OLURSA süper olur valla

Kullanıcı resmi

serhat 31 Ocak 2012, Salı | 17:45

almasınlar yoksa d-smart yada digitürkte satacaklar hd izlemek zor olacak

Kullanıcı resmi

Kayalak 31 Ocak 2012, Salı | 17:56

Şükür artık Ntv büyük ihtimalle şifre koymayabilir karasal yayına da geçmişlerdi bu sene iyi oldu bu. Serhan Acar'da inşallah ntv ye gelir. Tabii Saran Holding Ntv ile anlaşırsa...

Kullanıcı resmi

Uyarı 31 Ocak 2012, Salı | 18:27

Serhan Acar anlatmayacaksa NTVSPOR hiç bu işe kalkışmasın.Zaten herkesin kanaatide bu yönde...

Kullanıcı resmi

texas159 31 Ocak 2012, Salı | 18:42

Bu Haber Varya On Numara Ya İşte İstediğim Kanal Sonunda Adam Gibi Bi kanala Verdiler Gine Yayını Yaşasın İnş NTVDE olur.

Kullanıcı resmi

çok kötüüüü 31 Ocak 2012, Salı | 18:47

yarışların bir kısmını artık banttan seyrederiz. şifre olayı TRT den kaynaklanmıyor ki.

Kullanıcı resmi

STRİKER 31 Ocak 2012, Salı | 18:48

Serhan Acar anlatsın, yarış öncesi programlarıda CNN deki arkadaşlar hazırlasın, TRT programına konuk olan yorumcular gelmesin yeter daha ne isteyelim, son iki yıl F1 i mahfettiler bu TRT deprogram yapanlar

Kullanıcı resmi

lostswordfish 31 Ocak 2012, Salı | 18:56

Gönlümden geçen oldu aslında yani umarım. Ntv gerçekten sporu çok önemsiyor.Koskoca süper tesisimiz istanbulpark'ta yokuz. İşe yaramaz milli takım teknik direktörüne 25 milyon usd tazminat veren bu hükümet f1 e verdiğimiz parayı gereksiz görüyor. Neyse Serhan Acar kesinlikle olmalı ve Okay Karacanla saçma programı kesinlile olmamalı diyorum. Birde yayına en az 10 dakika kala başlanılmalı. Trt nerdeyse forasyon turuna yakın başlıyordu.

Kullanıcı resmi

Cihamilton 31 Ocak 2012, Salı | 18:58

bize formula 1 ilk seyrettiren ve sevdiren kanala minnettarım...

Kullanıcı resmi

loyd 31 Ocak 2012, Salı | 19:28

umarım NTV ile anlaşma olur. TRT'nin yayınları çok çok amatör. CNN'de izlediğimiz yıllar da çok güzeldi

Kullanıcı resmi

CANAN 31 Ocak 2012, Salı | 19:57

Serhan Acar ın anlatması çok önemli inşallah yine o anlatır Daha Önce CNNTürk yayınlıyordu ve Yine Serhan Anlatıyordu onun anlatım tarzı yorumu ve bilgi donanımı süper bence, MalumTürkiye yarışlarını o anlatmıyordu ve anlatan arkadaşlar resmen dökülüyorlardı, ingilizce konuşmaları bile telafuz edemiyorlar,yarışları seyrederiz fakat Serhan olmazsa çok eksik kalır,inşallah yayını alan kanal Serhan Acar lada anlaşmayı yapıp onuda bünyesine alır alması lazım

Kullanıcı resmi

CANAN 31 Ocak 2012, Salı | 20:04

NTV de kalırsa inşallah Motogp gibi yapmazlar zira yarış başlamadan 1 yada 3 dk önce yayına bağlanıyorlar hatta bazen ilk 3-5 turu banttan izlettiriyorlar, eeee nede olsa ülkemizde futboldan başka spor yok ya ondandır, Kenan super sport çifte dünya şampiyonu ve defalarca bayrağımızı en üste çektirdi marşımızı okuttu ama ne yazıkki kim biliyor.

Kullanıcı resmi

nivee 31 Ocak 2012, Salı | 20:06

aman aman hangi tv de yayınlancaksa yayınlansın, yeter ki herkes izleyebilsin..

Kullanıcı resmi

baro san 31 Ocak 2012, Salı | 20:07

Serhan ACAR&Serra DEMİRKOL birlikte canlı anlatsınlar. hangi kanal olursa olsun

Kullanıcı resmi

31 Ocak 2012, Salı | 20:19

şu futbol mantalitesi bitmeli formula 1 yayını için , serhan acar mutlaka ama mutlaka olmalı kanallar için o kadar da kötü değil çünkü artık türkiye de ciddi ciddi takip eden kişi var trt den ntv ye geçen abla gibi-dilara gönder- iletişimi yabancı dili iyi kişilerle anlaşılarak padokta birebir röportaj yapılmalı, ve otomobil programlarını formula1 ile entegre etmeli özellikle teknik kısımları, saygılar VETVETMAN

Kullanıcı resmi

SuLonsoo 31 Ocak 2012, Salı | 20:20

aynenn öyle ıceman kardesımm

Kullanıcı resmi

yada 31 Ocak 2012, Salı | 22:17

şifresiz,serhan acarla ntv süper olur

Kullanıcı resmi

Billur 31 Ocak 2012, Salı | 22:25

Umarım Serhan Acar ı ve Erbatur u da tranfer ederler, Serhan abinin sesi olmadan bir yayın düşünemiyorum.

Kullanıcı resmi

necdet 31 Ocak 2012, Salı | 22:43

ICEMAN1980 +1 TRTnin programları çok iyi değildi belki ama önceki yayınlardan daha iyiydi yayın yapacak olan kuruluş umarım çıtayı daha yukarı taşır ve umarım futbolun egemenliği ve gölgesi altında kalmadan adam gibi programlar yaparlar

Kullanıcı resmi

NECDET 31 Ocak 2012, Salı | 22:45

şifre elbette kaçınılmaz ama doğru düzgün tv seyretmeyen benim gibiler için sadece F1 hatırına digital platformlardan birine abone olmak en büyük eziyet sadece F1 seyretmek için abone olmak istiyorum dediğimde öyle olmaz deyip bi sürü kokuşmuş kanal ve program ile birlikte kakalamaya kalkıyorlar üstelik aynı SD yayınları şifresiz verdikleri halde HD yayınları şifreli platformlarda veren tv.ler için hiç iyi şeyler söylemiyorum. TRT ve atv.yi bu bakımdan tebrik ediyorum

Kullanıcı resmi

orkun beyaz 31 Ocak 2012, Salı | 23:26

Artık şifre girmeyecek kanal yok!! TRT nin normal yayını kaliteli değildi. Ama HD kanalında F1 izlenebilmekteydi. Bu saatten sonra hiçbir HD kanalın ücretsiz olarak Hd yayın yapacağını zannetmem..Belli bir süre sonra zaten Formula 1 i' futbolda olduğu gibi şifreli(Gerçekten şifreli) kanallarda izleyeceğiz.

Kullanıcı resmi

kaya 31 Ocak 2012, Salı | 23:27

lütfen trt bu işe girmesin f1'e gereken önemi vermedi.

Kullanıcı resmi

BuRock 31 Ocak 2012, Salı | 23:43

Umarım TRT alır... Bu sezonu HD izledim sayelerinde, müthişdi...

Kullanıcı resmi

rancor42 31 Ocak 2012, Salı | 23:48

Türkiye'de F1'i bir Serhan Acar'ın anlatımıyla sevdi. Zaten o olmazsa yabancı kanalda seyretmekle arasında bir fark kalmaz. Tabi hangi yayın alırsa alsın bu konuyu da göz ardı etmeyeceklerdir. Biz artık F1 programlarından da geçtik. Şu yarışları tam akıllı bir seyredelim de programı olmasa da olur.

Kullanıcı resmi

OZİ4556 01 Şubat 2012, Çarşamba | 00:14

İnşallah ntv olur ya yayın kalitesinden dolayı trt ii değildi ntv hakkını verecek bu sene....

Kullanıcı resmi

blackbilo 01 Şubat 2012, Çarşamba | 00:28

Türkiyedeki ulusal kanal sayısı 20 yi bile bulmazken F1 yayınlanıyordu. Bu kadar TV kanalı varken yayınlanmayacağından endişe edilmesi garip. Umarım her yarışı ve sıralama turunu baştan sona canlı veren bir kanal ile anlaşılır.

Kullanıcı resmi

yildirim_34 01 Şubat 2012, Çarşamba | 00:31

bence serhan acar da olur cnn turkten cem yılmaz da olur ama en güzeli gene eskisi gibi ikisin birden olması

Kullanıcı resmi

34 kyh 74 01 Şubat 2012, Çarşamba | 08:56

şifresiz olsun ve kesinlikle serhan acar anlatsın bu işin uzmanı serhan acar çünki yarış anlatırken inanılmaz bilgiler veriyor

Kullanıcı resmi

Oğuzhan Berktin 01 Şubat 2012, Çarşamba | 09:28

ICEMAN kardeşim sana katılıyorum biz formula 1 aşığıyız ver formula 1 i formula1 e aşık olan adamdan dinlemek ve izlemek istiyoruz inşallah TRT alır

Kullanıcı resmi

mustafagemici 01 Şubat 2012, Çarşamba | 09:32

Arkadaşlar şifresiz olamaz çünkü F1 yayını yapan diğer kanallar şifreli. Ecleston izin vermez ama Serhan Acar olsun gerisi farketmez her kanal olur, birde HD lütfen :)

Kullanıcı resmi

accel 01 Şubat 2012, Çarşamba | 10:03

İnşallah NTV olur diyenler kaç yıldır F1 izliyorlar merak içerisindeyim. Bu işi şimdiye kadar en iyi TRT yaptı. Yarış başlamadan önce hangi kanal ekibini o ülkeye yollayıp yayın yapmıştı? Hatta ekibi yollamayı bırakın yayın bile yapmadıkları zaman olmuştu. Yayın kalitesi ile ilgili aksaklıklar olmuştu evet(ses kayması, eko yapması vs.) ama yine de yayın anlayışı şimdiye kadar ki en seyredilenidir. (pilotlarla roportajlar, telemetri verileri, o ülkenin özellikleri, simulatorlerden goruntuler vb.)

Kullanıcı resmi

Ergin 01 Şubat 2012, Çarşamba | 10:35

bravo, Cem Yılmazı da hatırlamak iyi oldu, o da çok bilgilidir ve anlatımıda iyidir

Kullanıcı resmi

Ergin 01 Şubat 2012, Çarşamba | 10:39

TV kanalı bile olmayan bir kuruluşa FIA neden yaın hakkını verir anlayamıyorum, herşey bukaar mı para olur yaw, satacaksanız yayın yapabilecek bir kuruluşa satın bari, şimdi bu yayın hakkını satın alan kuruluş ne yapacak, bunu başka bir kanala kar ederek pazarlayacak ve bizler bu yayını izlemek için şifre veya en iyi ihtimalle bol reklamlı veya reklam rasında yarış seyretmeye çalışacağız

Kullanıcı resmi

SuLonsoo 01 Şubat 2012, Çarşamba | 10:51

NTV alır diyenler sadece 7 yıl gerisine gidin bakalım birde 3 yıl gerisine gidin hangisi daha iyiymiş yayınların öyle konusun please !!!!!

Kullanıcı resmi

by-avcı 01 Şubat 2012, Çarşamba | 10:58

Serhan Acar ve Okay karacan da varsa kesinlikle tadından geçilmez :)

Kullanıcı resmi

SuLonsoo 01 Şubat 2012, Çarşamba | 12:59

TRT ekibi varıyla yoğuyla çalıştı ama genede yaranamamış size yarıs oncesi programlar yapılıyordu doğru ama hususi röportajlar yapıldı sırf yarıs oncesi zevklı olsn diye

Kullanıcı resmi

EMRE 01 Şubat 2012, Çarşamba | 13:41

NTV alırsa muhteşem olur ama şifreye girmez girse bile uyducular yapabiliyorlar

Kullanıcı resmi

KOZALOFF 01 Şubat 2012, Çarşamba | 13:52

Herkes Serhan Acar diyor evet şu anda en iyisi ama rancor 42 Serhan Acar Okay'ın yanında acemi kalır. Onun anlattığı ilk yarışlarda ekranı kıracaktım bu adamı nereden buldular diye. O yüzden Serhan Acar'ın buralara gelmesi yılları aldı, isim telaffuzları bile felaketti. Çok eski emeği geçenlerin de hakkını yememek lazım bu işi ilk yapanlardan biri de Emre Tilev'dir CINE5. Ben onunla sevdim F1 şahsen. Şayet Serhat Acar'a kalsaydı F1'i izlemezdim :). ama Şu anda allah için bir numara üstüne yok.

Kullanıcı resmi

charcot 01 Şubat 2012, Çarşamba | 15:20

nasıl sonuçlanacagını çok merak ediyorum

Kullanıcı resmi

engin 01 Şubat 2012, Çarşamba | 15:33

formula 1 i NTV de izlemek büyük keyif olacak.

Kullanıcı resmi

raikkonen75 01 Şubat 2012, Çarşamba | 16:30

Bu tür yabancı kaynaklı programlara (maçlar, F1 gibi) şifre konulması sanırım o televizyon kanalının insiyatifindeki bir durum değil. Baştaki sözleşmede belirleniyor bu durum. Tahminim F1 nereye Serhan ACAR oraya. Ancak birçok arkadaşımın dediği gibi izleyelim de kim anlatırsa anlatsın.

Kullanıcı resmi

schumacher_brothers 01 Şubat 2012, Çarşamba | 17:37

CNN Turk alir inshallah

Kullanıcı resmi

tifosimehmet 01 Şubat 2012, Çarşamba | 19:29

ohh be serhan asker denen adamdan kurtuluyoruz. limit yok muş.

Kullanıcı resmi

sel 01 Şubat 2012, Çarşamba | 20:53

öncelikle hepimizin gözü aydın. ben 14 yıldır f1 i takip ediyorum ve ülkemizde bu işi layıkıyla yaptıklarını düşünmüyorum bir kişi hariç sevgili serhan acar tabiki, bence kendisi bu işin duayenidir birçok arkadaşımında bana katılacağından eminim onun yorumlarıyla yarışlar çok daha keyifli olacaktır. biz f1 severlerin böyle bir talebi olursa eminim ki yetkililer bunu göz ardı etmezler TürkiyeF1.com'un bizim sesimiz olması dileğiyle herkese şimdiden keyifli bir sezon diliyorum teşekkürler.

Kullanıcı resmi

h4sant92 02 Şubat 2012, Perşembe | 12:31

bu çok güzel bi haber saran holdinge teşekkür ederim

Kullanıcı resmi

HÜSEYİN 02 Şubat 2012, Perşembe | 16:10

Bu ülkede futboldan başka sporlarda var f1 gibi serhan acar da olacak. benim için vazgeçilmez bir hobi FORMULA 1

Kullanıcı resmi

turker 03 Şubat 2012, Cuma | 14:07

Yayın hakkı kimde olursa olsun bi aksilik olmazsa Serhan Acar'ı alacaklardır diye düşünüyorum. Nette de yeterince kamuoyu olursa faydası olur.

Kullanıcı resmi

yildirim_34 03 Şubat 2012, Cuma | 19:45

BENCE BU İŞİ TRT EN İYİ ŞEKİLDE YAPAN KURULUŞTUR OKAY KARACAN DA BU İŞE GÖNÜL VEREN LERDEN AMA SERHAN ACAR BİLGİ VE DONANIMI SÜPER AMA CEM YILMAZ I HATIRLAYANLAR ANLATIM OLARAK NE KADAR BAŞARILI OLDUĞUNU BİLİR

Kullanıcı resmi

ayaner06 03 Şubat 2012, Cuma | 10:11

SERHAN ACAR VE TRT BAŞKA KANALLARBU İŞE YETRİ ZAMAN AYIRMAZ(AYIRAMAZ)

Kullanıcı resmi

ahmetschumi 03 Şubat 2012, Cuma | 10:43

türkiye de formula 1 i izlemek her zaman böyle çetrefilli mi olacak yahu...

Kullanıcı resmi

af1969 03 Şubat 2012, Cuma | 11:06

umarım gene TRT de yayınlanır..

Kullanıcı resmi

erhanthunder 03 Şubat 2012, Cuma | 12:41

ntv grubu alırsa ntvspor ve ntv arasında dönüşümlü verebilir. bu demekki şifreli yayın olacak. ve hd yayın olursa onunda kesinlikle digiturk platformundan şifreli-paralı izleyeceksiniz. ntv grubunda futbol canlı yayınlarının fazla olduğunu düşünürsek sıralamalarda bant dan yayın görebiliriz. yine yayın durumuna göre tekrar sayısıda azalacak.

Kullanıcı resmi

erhanthunder 03 Şubat 2012, Cuma | 12:41

NTV program konusunda ise uzun süredir yayın f1 yayını yapmamaları ve kadro nedeniyle bir sorun olabilir yada çok futbol bilen sunucularını bu programlarda görebiliriz.

Kullanıcı resmi

isimsiz 03 Şubat 2012, Cuma | 12:43

Yıllardır bu siteyi her gün takip ediyorum, en çok yorum alan konu bu olasa gerek. Bizlere ilgisiz diyen medyaya bunu gösterin TürkiyeF1.com.. Demekki herkes F1 i seviyor ve ilgi gösteriyor. Yorum yapan değerli arkadaşlarım artık şunu anlayın ve şifre koydu diye TRT ye kızmayın. Şifre konulması F1 in yayın hakkları ile ilgili konu. Bizim yayınlarımızı uydudan alan avrupa ülkelerinde bu yayınlar ücretli olduğu için, yayıncı kuruluş bunu yapmak zorunda.

Kullanıcı resmi

isimsiz 03 Şubat 2012, Cuma | 12:43

TRT'nin Gerçekten emek vererek yaptığı yayınları beğenmeyen arkadaşlara sevgilerimi gönderiyorum ve bir düşünmenizi rica ediyorum. Hangi tarihte hangi kanalda her yarış için özel ekip gönderilmiş ve calı yayınlar yapılmış F1 direği olarak görülen kişilerle gerçek röportajlar yapışmış ve bu iş gerçekten Türk milletine sevdirilmeye çalışılmış. Yayın öncesi ve yayın sonrası özel programlar yapılmış ve Ülke tarihinde ilk kez canlı yayında F1 konuşulmuş yorum yapılmış.

Kullanıcı resmi

ICEMAN1980 03 Şubat 2012, Cuma | 12:48

Emin olun ki TRT bu işi çok iyi yaptı ve bir daha bu kadar kaliteli ve emek doşu F1 yayınları izleyemiyeceğiz. Bir kanal bu yayınları alacak maliyetleri düşürmek için sadece yakın avrupa ülkelerinden canlı anlatım yapılacak diğerlerinden stüdyoda anlatım yapılacak ve bu da F1 in muhteşem seslerini azaltacak baygın bir hava verecek. İnşallah bunlar olmaz inşallah daha kaliteli yayınlar izleriz ama hiç umudum yok maalesef. :((

Kullanıcı resmi

erhanthunder 03 Şubat 2012, Cuma | 12:49

TRT ise yaptığı yayın olarak hepiniz biliyorsunuz.ntv gibi şifreli,tekrarı bol,hd bedava,bantdan yayın hemen hemen hiç yok,program konusunda önceki kuruluştan çok daha iyi programlar ve ekip. bence trt olarak ve ekip olarak devam etsinler. yurtdışından canlı yayın demiş bazı arkadaşlar rtl gibi. tamam sizde TÜRKİYEDE deki her yarışı canlı olarak 100.000 kişi izleseydiniz belki oda olurdu.CNNTURK isteyenler olmuş. valla CNNTURK isteyenler sanırım yeni f1 izlemeye başlamışlar.

Kullanıcı resmi

Vedat 03 Şubat 2012, Cuma | 19:07

Trt'nin iyi yayin yapmadigini soyleyen arkadaslar sanirim daha once bir Turk kanalinda F1'i kesinlikle izlememislerdir. Umarim Trt tekrar F1 yayinlarini surdurur. Ayrica Serdar Acar'dan daha iyi F1 sunucusu Turkiye'de yok.

Kullanıcı resmi

FORMULA ONE 04 Şubat 2012, Cumartesi | 10:51

şimdi tam olarak yarışları nereden izleyeceğiz?

Kullanıcı resmi

zhniysn 04 Şubat 2012, Cumartesi | 12:21

Trt Hd yalan olur benim o zaman

Kullanıcı resmi

MaJe 04 Şubat 2012, Cumartesi | 16:44

ArkadaşLar Endişelenmenize Gerek Yok D smart'da ALsa DiGiturk'de ALsa Azeri KanaLı İdman TV veriyor YarıŞları Ama Tek Sorun Biss Key Girip KanaLın Şifresini Kırmanız Lazım ;)

Kullanıcı resmi

hakan kars 05 Şubat 2012, Pazar | 01:18

Umarım trt alır ntv'de HD yayını yok tüm sezon rezil olur

Kullanıcı resmi

harung 05 Şubat 2012, Pazar | 13:21

süper olur ntv de yayınlanacak olması trt bu işin hakkını veremiyordu bence.fakat yanınlansında hangi kanal olur ise olsun .önemli olan o heyecanı naklen izleyebilmek.

Kullanıcı resmi

erhanthunder 06 Şubat 2012, Pazartesi | 08:05

NTV de futbol izleyerek büyüyen bir nesil NTV den F1 yayınını görünce şok olmayın. bu iş BARCA-REAL maçına benzemez...

Kullanıcı resmi

szqn_alonso 06 Şubat 2012, Pazartesi | 22:11

arkadaşlar bir kere yayın haklarını ntv aldıysa doğuş grup aldı demektir idman tv yada dsmarta ait kanallarla ne alakası var doğuş grup kendi bünyesinde istediği kanalda yayınlar şifreleme olacağını düşünmüyorum hd konusuda ntv ye ait zaten hd en var siz dert etmeyin doğuş grup bir çözüm bulur ve yayın trt dekinden çok daha iyi olur :)

Kullanıcı resmi

NECDET 07 Şubat 2012, Salı | 00:13

arkadaşlar bu konudaki beklentilerimiz hakkında yayıncı kuruluşa sesimizi nasıl duyurabiliriz, nasıl kamuoyu oluşturabiliriz

Kullanıcı resmi

erhanthunder 09 Şubat 2012, Perşembe | 12:20

yayın hakkını daha ntv almadı...haberi okuyalım lütfen...

Kullanıcı resmi

SerhanKimi 10 Şubat 2012, Cuma | 18:21

bu işi en iyi yapıcak kanal NTV diye düşünüyorum.

Kullanıcı resmi

hipapci 12 Şubat 2012, Pazar | 13:24

valla ne desm ama çok sevindim bu habaere helal olsun sadetti saran abimize ne şekilde olursa olsun ama ntv de yayaın lanırsada çok iyi olur diyorum

Kullanıcı resmi

cılgınmeks 13 Şubat 2012, Pazartesi | 22:02

slm arkadaşlar nihayet ntv almış rahat izleriz bende şifre felan yok herşey serbest

Kullanıcı resmi

ugly_poet 17 Şubat 2012, Cuma | 14:11

Yorum yazan arkadaşlar; @serhanacar , @_erbo_ @KadirCrgz twitter hesaplarını takibe alın. Bir şeyler yapmalıyız, F1 Serhan ve Erbatur olmadan izlenmez....

Kullanıcı resmi

Harun 17 Şubat 2012, Cuma | 18:19

ya arkadaşlar butün kanallar şifreye girecek uyducuda 5 tlye çözüyorlar gidin yaptırın.

Kullanıcı resmi

ugly_poet 17 Şubat 2012, Cuma | 20:48

Ntv'nin yayın haklarını aldığı söyleniyor ama bu haberi hangi kaynaktan aldıklarını söylemiyorlar ????

Kullanıcı resmi

mustafa2301 18 Şubat 2012, Cumartesi | 20:18

oh be kabus gibi iki sezon geçti TRT ile nihayet eski günlerdeki gibi NTV iyi yayınlar

Kullanıcı resmi

aloonsoo 19 Şubat 2012, Pazar | 13:19

bu trt ye devlet tarafından ayrılan bütçeyle her türlü lüzumsuz organizasyonu alıyorda f1 i neden almaz ecclestonu mu zor durumda bırakacaklarını sanıyorlar hangi kanal alırsa alsın farketmez biri alsın ama serhan acar ın anlatımına çok alıştık ntv ye duyrulur

Kullanıcı resmi

ugly_poet 20 Şubat 2012, Pazartesi | 10:55

Arkadaşlar çok sağlam bir kaynaktan öğrendiğim kadarı ile NTV'nin yayın haklarını aldığı yönündeki haberler sadece bir söylentiden ibaret !!!

Kullanıcı resmi

ubacaksiz 20 Şubat 2012, Pazartesi | 11:40

Arkadaşlar Genel kanı izleyebilmek ve izlerkende yarışın dışında anlatımdan keyif alabilmek. Yarışları izleyelimde hangi kanalda yayınlandığı önemli değil. İnşallah Serhan Acar anlatır ve daha büyük keyif alırız.

Kullanıcı resmi

spiker 20 Şubat 2012, Pazartesi | 17:01

arkadaşlar bu sezon ntvde yayın yok. atıp tutanlarada inanmayın ben ntv muhabiriyim böyle birşeyde söz konusu bile değil f1 bu sezon ntv de yok bunların hepsi kulaktan dolma yalan ama ilerleyen günlerde başka bir yayımcı kuruluşu anlaşma sağlarsa bilemem bekleyip görelim.

Kullanıcı resmi

KRAL01 21 Şubat 2012, Salı | 19:43

trtnin aldığı hiç birşey parlamamış sönmüştür formula1 aldı söndürdü ne bekliyodunuz

Kullanıcı resmi

BÜLENT BANDIRMA 23 Şubat 2012, Perşembe | 12:23

Türkiye'de formula 1 izlememize faydası olan herkese teşekkür ederim. Formula 1 organizasyonunu ve anlatanları beğenmiyorsanız izlemezsiniz. Kimse kimseye zorla birşey izletmiyor. O beğenmediğiniz insanlar sayesinde TÜRKİYE'de Formula 1 var. İyi ki varsın; OKAY KARACAN VE EKİBİ. TRT, NTV, F1 KULÜBÜ, ERBATUR, SERHANACAR, BERK SARIOĞLU,METİN METE, KORHAN SAVRAN, yapılan işi beğenmeyen izlemesin. Biraz saygı duyalım bu işe.

Kullanıcı resmi

sedat evren 03 Mart 2012, Cumartesi | 23:08

f1 izleyelimde hangi kanal önemli değil birde tabi serhan acar olsun şifreyi bir şekilde çözeriz massaya tam destek

Kullanıcı resmi

ozcan yucel 04 Mart 2012, Pazar | 22:59

sevgili serhan senin o essiz anlatiminla f1 tutkum zevkle izlemeye donustu inanin sizden baskasina yakistirmak istemiyorum bilgi deneyim teknik anlatim tek kelime ile mukemmel bunun yaninda isine verdigin onem pist disinda olan gelisen olaylari da yaris icerisinde kendi uslubunla anlatman ayri bir zevk umam yine ntv veya baska bir kanalda seni dinleyerek f1 izleriz

Kullanıcı resmi

emrekul cenk 11 Mart 2012, Pazar | 14:28

serhan acar anlatmazsa hiç bir tadı kalmayacak.bu kadar teknik bilgi ve mükemmel bir anlatış.serhan acarı istiyoruz

Kullanıcı resmi

Selahattin 13 Mart 2012, Salı | 19:40

Yayınlar D-Smart a tarafından 3 yıl süre ile yapılacakmış. Yazık...

Kullanıcı resmi

sumıher 18 Mart 2012, Pazar | 12:30

valla ben bu gun intrnetten seyrettim jhıc bır anlamadım yayını bır tane turk kanalı alsın da kım alırsa alsın arkadaslar

Kullanıcı resmi

Okay 21 Şubat 2013, Perşembe | 10:59

Okay KARACAN sunarsa tadından yenmez.

SONHABERLER

Foto Galeri FOTO GALERİ