son yarış Bahreyn GP 2014

  • Lewis Hamilton ( Mercedes GP ) 1
  • Nico Rosberg ( Mercedes GP ) 2
  • Sergio Perez ( Force India ) 3

gelecek yarış Çin GP 2014

12

Mart 2012, Pazartesi | 15:03

Editör: Turkiye F1

78

Yeni Ford B-MAX

Ford B-MAX, B sütununu ortadan kaldıran eşsiz gövde tasarımı ve kayar arka kapıları ile sınıfının en iyi kabin erişimini sağlıyor. Yeni Ford B-MAX'de sunulan benzinli ve dizel motor seçenekleri yüksek güç ve tork ile düşük yakıt tüketimi ve CO2 emisyonlarını bir arada sunuyor.

Bulunduğu segmentte teknolojik birçok özelliği ilk kez sunan araç olma özelliğine sahip yeni Ford B-MAX beraberinde, Ford ürün gamında mevcut Sesli Kontrol Sistemine ek özellikler sağlayarak araç içi etkileşimi arttıran Ford'un yeni kullanıcı arabirimi SYNC’i de sunuyor. SYNC ile birlikte gelen ve kaza anında 112 acil yardımı otomatik olarak arayan Ford Acil Durum Yardımı özelliği dikkati çeken bir başka teknolojik özellik.

Bu yıl gerçekleştirilen Cenevre Otomobil Fuarı’nda sergilenmeye başlanan yeni Ford B-MAX benzersiz tasarımı, üstün yakıt tasarrufu ile birlikte sunduğu üstün teknolojik özellikleri sayesinde Avrupa’da küçük araçlarda sunulan ileri teknolojinin en başarılı örneklerinden biri konumunda.

B-MAX’in Ford Kolay Giriş Sistemi olarak adlandırılan ve B sütununu ortadan kaldıran kayar arka kapılara sahip gövde tasarımı sayesinde araca giriş ve çıkış sırasındaki engeller tamamıyla ortadan kalkıyor. Yeni B-MAX’te B sütunu ön ve arka kapılara entegre edilerek gövdenin bir parçası olmaktan çıkarıldı. Rahatlık ve esneklikte yeni boyutlar sunan yeni B-MAX’te hem ön hem de arka kapılar açık durumdayken 1.5 metreden daha geniş bir açıklık ile iç mekana çok rahat erişim imkanı sağlandı.

Yeni model benzinli ve dizel motorlu1 versiyonları ile sınıfında öncü yakıt tasarrufu ve düşük CO2 emisyon seviyelerini bir arada sunuyor. B-MAX’in benzinli motor ürün gamında 90PS 1.4 litre Duratec motor, Ford’un PowerShift 6 ileri otomatik vites ile birlikte sunulan 105 PS 1.6 litre Duratec motor ve düşük yakıt tüketimi ile egzoz emisyon değerlerinin bir arada sunulduğu 1.0L EcoBoost 100PS yer alıyor. B-MAX’te ayrıca 95PS 1.6 litrelik dizel motora ilave olarak 75PS’lik güce sahip 1.5 litre dizel motor ise Ford’un Avrupa ürün gamında ilk kez kullanılıyor olacak.

Araç içi etkileşimi arttıran kullanıcı arabirimi SYNC ile birlikte gelen ve kaza halinde 112 acil yardımı otomatik olarak arayan Acil Durum Yardım özelliği Ford’un Avrupa pazarında ilk olarak B-MAX’te sunuluyor.

Ford B-MAX aynı zamanda bulunduğu segmentte Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi'ni sunan ilk araç olma özelliğine sahip. 2011 yılında EuroNCAP ödülünü kazanan bu teknolojide 30km/s hız altında seyrederken öndeki araç ile mesafenin aniden azalması ya da öndeki aracın durması halinde, kazadan kaçınmanıza yardım etmek için önceden frenlerini hazırlıyor ve sürücü zamanında tepki göstermezse sistem sürücü yerine otomatik olarak fren yapıyor.

Ford Avrupa CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Stephen Odell “Ford B-MAX, geleneksel küçük araç anlayışını gerçek anlamda değiştiriyor ve diğer üreticilerin cesaret etmediği bir konseptin öncülüğünü yapıyor” diyerek sözlerine şöyle devam etti: “Yaratıcı tasarımı ile B-MAX’in kapılarını, kompakt bir araç ile neler yapılabileceğini gösteren heyecanlı yeni fikirlere açıyoruz.”

B-MAX’in sadece küçük ve çok yönlü bir araç olmakla kalmadığını belirten Odell, sözlerini şöyle sürdürdü: “En yeni Ford teknolojileri B-MAX’e daha keyifli bir sürüş, daha fazla güvenlik ve sınıfının lideri yakıt tasarrufu sunmasını sağlıyor. Özetle ifade etmek gerekirse, B-MAX diğer araçların gerçekleştiremediğini başarıyor. Ford B-MAX’in kompakt otomobil pazarında önemli bir etki yaratacağına inanıyoruz.

Yayınlanan yorum

74

Onay bekleyen yorum

4

Kullanıcı resmi

fevzi yıldırım 11 Temmuz 2012, Çarşamba | 09:23

kolaygelsın yenı b.mex hayırlı olsun bende c mex var deyışdırmak ısdıyorum b.max hakkında bıl ve fıyyat bıldırsenız sevınırım .teşederım

Kullanıcı resmi

ertan erdogan 12 Ekim 2012, Cuma | 16:25

fevzi bey selam aracı dün aldım .. kasımda gelecek xpaketli otomatik araca 44.500 verdim umarım karşılığını alırım çok beğenerek alıyorum

Kullanıcı resmi

mehmet 14 Ekim 2012, Pazar | 20:59

bende aracı inceledim arac güzel biraraca benziyo hayırlısıyla kasımda aracı almayı dusunuyorum bilgi verirseniz sevinirim

Kullanıcı resmi

tekin 19 Ekim 2012, Cuma | 13:43

selam bende bayramdan sonra aracı almayı düşünüyorum ama focus mu yoksa B MAX mı karar veremedim

Kullanıcı resmi

mehmet 18 Kasım 2012, Pazar | 20:21

Bayi herşeyi dörtdörtlük anlatıyor. B max alıp kullanan arkadaşlar aracın olumsuz özelliklerini yazarsa sevinirim.

Kullanıcı resmi

Hakan 19 Kasım 2012, Pazartesi | 23:22

Merhaba, bugün trend x paketini sordum.son 48500 TL dediler.Fiyatı nasıl? Ayrıca 1.5 dizel 75PS motor 1300 Kg. Lık bu aracı taşıyabilir mi?Ne dersiniz?

Kullanıcı resmi

ERCAN 28 Kasım 2012, Çarşamba | 10:08

1.0 motor tavsiye ediyor musunuz. fordun dizelini kullanmak istemiyorum ama benzinli de çok yakıyor.

Kullanıcı resmi

Hüseyin 30 Kasım 2012, Cuma | 23:34

Hakan Bey Ben ecoboost 1.0 aldım 2 ya da 3 aralık 2012 gibi aracı teslim edecekler inşaallah.Ben dizelini yani şu lansman olan aracı test etme imkanı buldum.Araç güzel fakat dediğiniz gibi o ağırlığa 75 ps az gibi geldi.Çünkü ışıklarda kalkarken bunu hissediyorsunuz. Fakat 1.0 120 ps sanırım yeterli olur.

Kullanıcı resmi

Rıfkı 03 Aralık 2012, Pazartesi | 12:26

arkadalar aracı kullananlar varsa ozellıkle 1.5 dizel buraya yazabılırlermı

Kullanıcı resmi

Fırat 04 Aralık 2012, Salı | 15:19

Bende b max tren modelini aldım umarım hayal kırıklığına uğramam

Kullanıcı resmi

murat 04 Aralık 2012, Salı | 16:07

bende b max aldım arac aralık sonunda gelecekmis haftaya işlemlere baslıyacagız umarım bende hayal kırıklığına ugramam

Kullanıcı resmi

tevfik 08 Aralık 2012, Cumartesi | 17:15

Ben 1.5 dizel trent 75 beygirini aldım 75 beygir az diyen arkadaşlar aracın torku 185 civarında .1.6 105 beygir benzinli bir arabada tork 150 civarında.25 gündür kullanıyorum performansı gayet güzel dizel araba genelde 1 viteste zayıftır.(ışıklarda belli ediyor diyen arkadaş için yazdım) benim 3 benzinli 3 tanede dizel aracım oldu dizellerin geneli böyle.

Kullanıcı resmi

ATA.A 10 Aralık 2012, Pazartesi | 14:35

ben de cuma günü aracı aldım kullanışı çok güzel 1.4 benzinli depo200 e doldu yaklaşık 550 km yol yapacağımı söyledi bayii(şehir içinde) bence bu araç fiestaya sol çeker

Kullanıcı resmi

volkan 10 Aralık 2012, Pazartesi | 15:13

arkadaşlar bende uzunca bir süre inceledim. bendeki 2010 model fusıon ile değiştirme kararı aldım . fakat istediğim 1,4 modeltrend piyasada yok ancan yılbaşından sonra gelecekmiş. araclarını alacak arkadaşlar buraya arac hakkında yorum yaparlarsa sevinirim

Kullanıcı resmi

feyza 10 Aralık 2012, Pazartesi | 19:36

volkan kardeş ankaradaki yetkili satıcılarda b mex trend var.son 39.500 dediler.otomatik vites olana.

Kullanıcı resmi

mustafa 10 Aralık 2012, Pazartesi | 21:11

aracın sadece motorundan bahsedilmiş hava yastıkları sıkıntı baz modelde gerçekten BAZ birde arka frenlerin kampana olduğu söyledi arkadaşlar bu ne ya 2013 de kampana fren mi kaldı!!

Kullanıcı resmi

VOLKAN 11 Aralık 2012, Salı | 11:19

yılbaşından sonra almaya karar verdim. çünkü araba daha kullanmadan kafadan 1 yaşında olacak. yeni fiyatlar zaten açıklandı . çok fiyat farkı yok. dediğim gibi kullanan arkadaşlar arabanın olumlu ve olumsuz yönlerini yazmaya devam ederlerse kafamızda bir şeyler oluşur. sonuçta araba yeni bir araba malum

Kullanıcı resmi

ATAA 13 Aralık 2012, Perşembe | 14:44

BEN AURİS ALMAYI DÜŞÜNÜRKEN TESADÜFEN BAYİDE BU ARACI GÖDÜM.KISACA AURİSTEN YÜKSEK OLMASI HOŞUMA GİTTİ TRAFİKTE BÜTÜN ARAÇLAR SİZDEN ALÇAK KALIYOR BAZ MODELİNİN BİLE DONANIMI ÇOK İYİ ŞİMDİLİK ÇOK MEMNUNUM TOYOTADAN VAZ GEÇTİM

Kullanıcı resmi

Muhammet 14 Aralık 2012, Cuma | 11:19

Ford B-MAX 1.5 litre dizel kullanan arkadaşlardan daha açıklayıcı bilgi gelirsi sevinirim.

Kullanıcı resmi

AHMET 17 Aralık 2012, Pazartesi | 15:16

Ben aracı 04 Aralık'dan beri kullanıyorum. Titanium x paket ve diğer iki paketide ilave ettirdim, Araç benzinli otomatik ayrıca triptonik kullanım özelliği de var. Özellikle kapıların kapanışındaki ses tonu insana güven veriyor. Fiestadan daha geniş ve ferah ses sistemi olağan üstü. Bu boyuttaki araç meraklılarına tavsiye ederm.

Kullanıcı resmi

VOLKAN 17 Aralık 2012, Pazartesi | 16:19

AHMET Bey Benim araçta ocak ayında 1.4 benzinli olarak geliyor.peki benzin sarfiyatı nedir şehir içinde. kullanım rahatlığı bagaj hacmi ve arka koltukların ferahlığı hakkındaki görüşlerinizide söyleyebilirmisiniz

Kullanıcı resmi

ATA A 18 Aralık 2012, Salı | 14:20

AHMET BEY YAKIT SİZCE NASIL ? BANA BİRAZ FAZLA GELDİ KATALOG ŞEHİR İÇİ YAKLAŞIK 8 LT DİYOR AMA DAHA FAZLA YAKTI . 5000 KM DEN SONRA LPG TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM.

Kullanıcı resmi

AHMET 18 Aralık 2012, Salı | 14:31

Volkan Bey, dediğim gibi fiestadan biraz daha büyük ve ferah, araç daha yeni olduğu için benzin sarfiyatı hakkında yorum yapmak istemiyorum. Araçlar bence 4-5 bin km.den sonra gercek yakıt harcama değerlerine ulaşıyor. Saygılarımla,

Kullanıcı resmi

VOLKAN 20 Aralık 2012, Perşembe | 17:06

benzin konusunda haklısınız. ilk 5.000 den önce gerçek yakıt değerlerine ulaşamazsınız ama bugün sattığım fusıon 20 kuruş yaktığı için , insan benzinlide biraz tedirgin oluyor işte. kullandıkça artık bizimle paylaşırsınız arabanın performansını ve diğer özelliklerini

Kullanıcı resmi

hakan 21 Aralık 2012, Cuma | 13:40

bende 1,4 tıtanıumx paket benzinlisini aldım şu ana kadar memnunum 2011 fiesta vardı fiestadan çok iyi

Kullanıcı resmi

ata a 21 Aralık 2012, Cuma | 14:26

aracın performansından çok memnunum. güvenlik hissi mükemmel karda ani fren yapıp kayarmı diye denedim kar lastiği olmamasına ragmen dengeyi çok iyi korudu.kafama takılan tek bu motor fortun çıkardığı yeni bir motormuş lpg taktırdığımda sıkıntı yaşarmıyım?

Kullanıcı resmi

VOLKAN 24 Aralık 2012, Pazartesi | 09:43

Sayın ATA A sizde sanırsam 1.4 benzinli var. benimde sipariş verdiğim model. şu an için çok talep varmış . arabaların teslimatı daha üretim bantına girmediği için ancak şubat ortası başlar diyorlar. benim sarrığım fusıon km.de 0,20 krş. yakıyordu. sanırsam bu benzinli biraz fazla yakıyor. LPG taktıracağınıza göre. birde başka negatif yönleri varmı dır aracın. sürüş keyfi nasıldır. İnsan merak ediyor. daha istanbulda görmedim araçtan buda ilginç.

Kullanıcı resmi

ATA A 25 Aralık 2012, Salı | 10:09

EVET VOLKAN BEY BENİMKİ 1.4 TREND. ARABAYA EPEY TALEP VAR GALİBA. BEN ÇOK MEMNUNUM Ç NİSSAN JUKE VE AURİSLE KIYASLADIĞIMDA İYİKİ BUNU ALMIŞIM DİYORUM.YÜKSEKLİĞİNDEN ÇOK MEMNUNUM. ALINCA SİZDE MEMNUN KALICAKSINIZDIR.ARAÇTA SES YOK SÜRÜŞÜ ÇOK GÜZEL.BAYİİ LPG ÖNERMEDİ . BUNLAR YENİ MOTOR NASIL SONUÇ ALIRSINIZ GARANTİ VEREMEYİZ DİYORLAR.TEK SIKINTI BU.

Kullanıcı resmi

VOLKAN 25 Aralık 2012, Salı | 15:09

Yalnız bazı konularda çekingesi olan arkadaşlar var. o da şu .sürgülü kapı kilit sistemi olmadığı ve o sürgülü kapının altında bulunan kablonun ileride sıkıntı oluşturabileceğini ve görüntüsünün kötü olduğunu söyleyenler var.

Kullanıcı resmi

MEHMET 02 Ocak 2013, Çarşamba | 01:53

12 Aralıkta aracı aldım. 1.4 trend benzinli. 1100 km yaptım. yüzde 80 şehir dışı. göstergede 100 km de 7 litre diye gösteriyor. az mıdır çok mudur hiç anlamadım. Takas desteği ile 37.500 tl ödedim. Aracın iç hacmi geniş ve yolda insana güven veriyor.

Kullanıcı resmi

ÖMER 03 Ocak 2013, Perşembe | 21:26

iyi aksamlar yaklasık 3 gün sonra 1.5 75bg titanyum x paket+panoromik cam tavan aracıma kavusacagım fiyat 49.000 sizce nasıl? kullanımdan sonra bilgi paylasımı yapacagım.

Kullanıcı resmi

ÖMER 03 Ocak 2013, Perşembe | 21:59

AA

Kullanıcı resmi

VOLKAN 04 Ocak 2013, Cuma | 11:57

x paket panoromik cam tavan ve 2013 model olduğu için fiyat normal. tabii bayi ile yapılan pazarlıkta ve hangi bayiden aldığınızda önemli. eğer otokoçtan aldıysanız,politikaları gereği ne indirim yapıyorlar ne trafik sigortanı karşılıyorlar ne de hediye veriyorlar. Ben daha istanbulda göremedim bir tane bile b-max. talep mi yok acaba.Bayilerde b max yok en erken mart ayında gelir, isterseniz focus verelim diyorlar. acaba b - max alr tutmayacakmı diye insan düşünmeden kendini alamıyor

Kullanıcı resmi

Murat 04 Ocak 2013, Cuma | 23:06

"iyi aksamlar yaklasık 3 gün sonra 1.5 75bg titanyum x paket+panoromik cam tavan aracıma kavusacagım fiyat 49.000 sizce nasıl? kullanımdan sonra bilgi paylasımı yapacagım." Bu fiyata ve bu donanımı nereden hangi Ford satıcısından alıyorsunuz? Ben Zonguldak/Ereğli'de Titanyumuna 52.000 tl dediler. Bence güzel bir araç kullanım deneyimlerinizi bekliyorum. Beygir gücünden dolayı herkeste merak var bence. Ama torku iyi. Değer bence.

Kullanıcı resmi

melendiz 04 Ocak 2013, Cuma | 23:08

"iyi aksamlar yaklasık 3 gün sonra 1.5 75bg titanyum x paket+panoromik cam tavan aracıma kavusacagım fiyat 49.000 sizce nasıl? kullanımdan sonra bilgi paylasımı yapacagım." Bu fiyata ve bu donanımı nereden hangi Ford satıcısından alıyorsunuz? Ben Zonguldak/Ereğli'de Titanyumuna 52.000 tl dediler. Bence güzel bir araç kullanım deneyimlerinizi bekliyorum. Beygir gücünden dolayı herkeste merak var bence. Ama torku iyi. Değer bence.

Kullanıcı resmi

osman 09 Ocak 2013, Çarşamba | 14:04

arkadaşlar bende cumu gunu aldım 1.4 x paket 90 bg manuel benzinli 41.750 ye aldım 220 tl ye doldu depo 600 650 km gider diye tahmin ediyorum kullanışı cok zevkli konfor 10 numara cok dikkat ceken bi araba

Kullanıcı resmi

osman 09 Ocak 2013, Çarşamba | 14:17

arkadaşlar bende cumu gunu aldım 1.4 x paket panoromik cam titanyum 90 bg manuel benzinli 41.750 ye aldım 220 tl ye doldu depo 600 650 km gider diye tahmin ediyorum kullanışı cok zevkli konfor 10 numara cok dikkat ceken bi araba

Kullanıcı resmi

melendiz 09 Ocak 2013, Çarşamba | 23:54

Dizel 1.6 90 ps listeye eklenmiş. Ancak daha fiyatı belli değil.

Kullanıcı resmi

oğuzhan0155 13 Ocak 2013, Pazar | 02:37

arkadaşlar 1.0 motor titanium x paket+plus paket metalik renk farkıyla peşin 45000 tlye aldım. aracı 26 aralıkta teslim ettiler. zaten beğenerek aldıydım aldıktan sonra iyiki almışım diyorum. bütün özellikleri sorunsuz çalışıyor yol tutuşu konforu sürüşü mükemmel. iki gün önce ankaraya gidip geldim bir depo ile 750 km yol yaptım süratimde genelde 110-120km idi. bence yeni bir motor için yakıt tüketimi gayet iyi 5000-6000 km yi bulunca 900 km ye çıkar diye düşünüyorum.

Kullanıcı resmi

ata a 13 Ocak 2013, Pazar | 11:50

b max yılın otomobili seçilmiş

Kullanıcı resmi

VOLKAN 16 Ocak 2013, Çarşamba | 11:46

arkadaşlar istanbulun göbeğinde levent te çalışmama rağmen hala doğru dürüst bir b-max göremedim. Acaba araba insanlar tarafından daha dikkat çekici boyutlara ulaşmadımı ??? sanki ford un diğer modellerine nazaran biraz daha reklam yapıp arabayı öne çıkarması gerekiyor gibi geliyor bana

Kullanıcı resmi

adnan 21 Ocak 2013, Pazartesi | 02:03

ben 5 ocakta trend 1.6 otomatik vites balköpüğü b max aldım. 21 litre ile 298 km gittim. aracım oldukça dikkat çekiyor. bir bakan bir daha bakıyor. iç hacmi o kadar genişki minübuste oturuyor havası veriyor arkadaki yolculara. arabayı sürerkende yüksekten bakıyorum yola, arabaya gömülmek yok. mükemmel bir bakış açısı bulmuşlar. yandan açılan kapılar çok kullanışlı, arabanın kapılarının kapanış sesi bile etkileyici... farklı bir araba. çok memnun ve mutluyum allah kaza bela göstermesin

Kullanıcı resmi

ata a 21 Ocak 2013, Pazartesi | 16:31

1.4 trend modelini almıştım 1100km den sonra yakıt oldukça düştü 120 tl ile yaklaşık 320km yol yaptım sanırım lpg ye gerek kalmayacak 4000km den sonra yakıt daha da düşer

Kullanıcı resmi

VOLKAN 22 Ocak 2013, Salı | 10:19

Sayın ATA bu verdiğiniz veriler şehir içi verilermi. bu arada benim 1.4 buz beyazı trend ancak şubat 25 ten sonra teslim edilecekmiş. inşallah yakıt bakımından sattığım fusıon dizeli pek aratmaz

Kullanıcı resmi

ERCAN ALP 23 Ocak 2013, Çarşamba | 13:38

benım araç otomatık vıtes 6ileri geçışlerde tık yok yakıt şuan fazla.içinde fiattakı agır plastık kokusu yok ben şahsen hıç sevmem plastıgı çok kalıteli..sadece ben yenı arabayım kokusu var bence çok rahat guvenılır aıle arabası.gunvelıkte 5 yıldız aldı ve yılın otmobılı seçıldı...

Kullanıcı resmi

ercan 23 Ocak 2013, Çarşamba | 13:48

korkmadan alın çok guzel konforlu ve gunvelıklı arab ben auris alcaktım.orta sevıyeydi,aynı paraya en fulunu aldım..fıestave focusa gore genış yuksek ve ıç malzeme çok kalıtelı.otomatık geçışlerınde tık yok…tam bır aıle arabası

Kullanıcı resmi

ata a 23 Ocak 2013, Çarşamba | 15:39

volkan bey bunlar şehiriçi veriler yakıtın 1000km den sonra düşmesi beni şaşırttı fakat ben çok fazla kırmızıda beklemiyorum uzun yolda hızı sabitlemeye aldığınızda daha az yakıyor yaklaşık 100km hızla 320 krş yaktı

Kullanıcı resmi

beyn 01 Şubat 2013, Cuma | 01:26

1.5 75 Hp dizel titanium paketini 16 ocakta aldım ben alırken 1.6 dizeli yoktu. Baştan o modeli de sunmamaları bence fordun uyanıklığı. Araç sürüş konforu, süspansiyon açısından bence çok güzel. 1.5 olması da çok kötü değil gidişi gayet güzel. Sadece aracı alan kişiler fark ettimi bilmiyorum gaz pedalının hemen yanında orta konsolun bir çıkıntısı var bu da aracı sürerken sürekli gaza bastığınız bacağınıza değiyor. Ben de serviste o kısmı çıkarttım.

Kullanıcı resmi

ayşe 03 Şubat 2013, Pazar | 21:43

iyi akşamlar bende 1.0 motor titanium x paket +panaromik cam tavan almayı düşünüyorum yoksa dizelmi olsun karar veremedim test sürüşü yaptım 1.0 motorun gayet güzel sürüşü acaba yakıtta çok farkedermi dizel araçla

Kullanıcı resmi

oğuzhan0155 10 Şubat 2013, Pazar | 17:58

ayşe hanım bence 1.0 motor düşünün ben bir buçuk aydır kullanıyorum gayet memnunum. yakıt tüketimi oldukça iyi dizeli pek aratmıyor zaten dizelle benzinli arasındaki fiyat farkı artı vergi avantajını eklediğin zaman pek birşey farketmiyor. birde dizelin düşük performans motor sesi yüksek bakım maliyeti gibi dezavantajlarınıda değerlendirin.

Kullanıcı resmi

KEMAL 21 Şubat 2013, Perşembe | 10:01

Şu ana kadar kullanan kişiler araba hakkındaki olumlu ve olumsuz görüşlerini bildirirlerse seviniriz. keza piyasada şu ana kadar kullanıcı sayısı sanırsam az. acaba yeni diye insanlar biraz daha tedirgin mi yaklaşıyorlar

Kullanıcı resmi

HÜSEYİN 07 Mart 2013, Perşembe | 12:22

04-12-2012 tarihinde bmax1.0 ecoboost aldım.Daha önce yorumum yayınlandı.Fakat aracımı kullandıkça elde ettiğim verileri paylaşmak istedim ama yayınlanmadı.Şİmdi tekrar yazıyorum.İlk başlarda şehiriçi bir depo ile 450 km gidebiliyordum.Şimdi 530 km gidebiliyorum.Şehir içi ortalama yakıt 9 litre gösteriyor.Oysa liste değeri 6 litre.Şuan için yüksek.Fakat şehir dışı özellikle hız sabitleyici ile 100 km hızla gittiğinizde ortalama yakıt 5.3 litre oluyor.Yani 240 km'lik yolu 45 tl gidebiliyorsun.

Kullanıcı resmi

ERCAN ALP 15 Mart 2013, Cuma | 16:06

valla yemınle olsun çok guzel araba rahat konfollu dıkkat çekıcı.en fullunu aldıgınız fıyata aurısın ve polonun en bazının bı ustunu alabılıyosunuz.benımkı otomatık benzınlı tıtanum xplus en fulu.. yol aldıkça yakıt duşuyo.otomatık geçışlerde tık yok.çok kalıtelı malzeme kullanılmış.

Kullanıcı resmi

VOLKAN 18 Mart 2013, Pazartesi | 10:08

katılıyorum.sürüş keyfi süper. bende 1,4 trend olmasına rağmen bir sürü özellik mevcut.bir problemim oldu.aldığım gün şoför kapısı kilitlenmedi.bayiye gittim.servise yönlendirdi. yeni araba olduğu için otosanda kilit olmadığını yurtdışından geleceğini söylediler.10 gün bekledim bu süre zarfında,şikayetimi bildirdim,nasıl yedek parça tedarik etmediklerini sordum.focus yolladılar. kullanım kötü rahatsız verici bir araba. bunları arabamı teslim aldığımda daha iyi anladım

Kullanıcı resmi

hakan türkyılmaz 25 Mart 2013, Pazartesi | 00:56

18 aralıkta otomatik tit.xpaket aldım ilkbaşlarda çok benzin harcıyordu şu an 320 krş 3000 km yol yaptım rahat ve güvenli geri görüş kamerasına güvenemiyorum ses vermiyor dikkat etmek lazım,bugün cam açık kaldığında anahtarlıktaki kapama düğ.uzun basıldığında kapandığını gördüm,yavaş yavaş tanımaya başlıyorum,umarım tutulur

Kullanıcı resmi

cemil 02 Nisan 2013, Salı | 18:03

bende baya kullanıyorum.ilimde ılk bmax ben aldım gerçekten çok ozellıklı ve guvenılır bı araba gerıgörüş kamerasına bende guvenmıyorum.bu yuzden park sensoru taktırdım.otomatık geçişler super hıssettırmıyor.oturma duzenı rahat ve geniş.bıraz yuksek olması guven verıyor.tek sorun şuan şehır içi 55 kuruş yakıyor.benzınlı aracım daha 2000km yaptım umarım ilerledikçe duşer.

Kullanıcı resmi

MEHMET 06 Nisan 2013, Cumartesi | 01:18

ben de şubat başında 1.5 dizel trend aldım. 44000 tl. şuan 1200 kmde. yakıtı 6.4 ile başladı 5.1 e kadar düşürdüm. hız sabitleyici sayesinde yakıtı kokluyor.

Kullanıcı resmi

USLU 06 Nisan 2013, Cumartesi | 01:19

okula gidip geliyorum. 30 km. 20 km si otoyol ve 90-100 km ayarladığımda 2 ila 3 litre arası değişkenlik gösteren anlık tüketimi var. şuana kadar 300 tl yakıt aldım ve kalan gidecek yol göstergesiyle toplamda 1350 km gitmiş olacağım. bu oran rodaj sürecindeki bir araç için gayet iyi. konforlu, yalıtım süper. bence tek eksiği hava yastığının 2 tane olması.

Kullanıcı resmi

Levent 26 Nisan 2013, Cuma | 17:16

28 Aralık 2012 de 1.5 TDCİ Trend modelini aldım şu an 5000 km yaklaştım. ilk başlarda 6,5 lt olan ortalama yakıt tüketimi şu an 5.0 litre civarında (Şehir içi) Tren modeli olmasına rağmen birçok donanım mevcut. Aracımdan çok memnunum

Kullanıcı resmi

mehmet 03 Mayıs 2013, Cuma | 18:06

ben bu araç için 2012 model yılı o km. titanium x paket + 1 yıl uzatılmış garanti 46,900 TL fiyatla anlaştım sizce nasıl arkadaşlar bu fiyat renk balköpüğü,titanyum+x paket. cam tavan yok. yorumlarınızı bekliyorum

Kullanıcı resmi

mehmet 04 Mayıs 2013, Cumartesi | 12:55

araç 1,5 tdci titanium + x paket 46,900 TL 2012 model yılı nasıl arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum

Kullanıcı resmi

volkan 13 Mayıs 2013, Pazartesi | 09:16

bence aldığınız fiyat çok uygun. kaçırmamanızı tavsiye ederim.

Kullanıcı resmi

ata a 13 Mayıs 2013, Pazartesi | 16:23

1.4 trend aracım 3600 km oldu aracımdan çok memnunum lpg taktırmayı düşünüyorum taktıran arkadaşlar varsa yorumlarınızı bekliyorum

Kullanıcı resmi

VOLKAN 14 Mayıs 2013, Salı | 09:59

Sayın ATA daha önceki yazılarınızda, sanırım lpg ye gerek kalmayacak demiştiniz. Ne oldu yakıt tüketiminde düşme olmadımı?? bende mart ayında 1,4 trend aldım şu an 600km. 0,40 krş. civarı yakıyor. arabamdan bende oldukça memnunum.

Kullanıcı resmi

yusuf 19 Mayıs 2013, Pazar | 01:48

bende b max 2013 modelaldım1.0ecoobost 125pstitanyum xpaketi fuul paket 46000 tlye fiyat nasıl araç gelmedi daha sizce iyimi yorumlarınızı bekliyorum iyi akşamlar

Kullanıcı resmi

MEHMET 22 Mayıs 2013, Çarşamba | 01:58

Trend benzinli 5995 km yol yaptım. yakıt tüketimi 0,31 krş civarı. yüzde 70 şehir dışı. Şehir içi biraz artıyor. İlk başlarda yakıt tüketimi 6,9 iken şu anda 6,4 gösteriyor. Ayrıca aracın ses yalıtımı ve uzun yoldaki konforu çok iyi, içi ferah

Kullanıcı resmi

volkan 26 Mayıs 2013, Pazar | 23:21

aracım 2400 km oldu. 500 tl ile 2650 km yol almış olacak. 1600 km si 90 km sabit hızla otoyolda yaptım gerisi adana trafiği. ortalama 22 kuruş görünüyor. rodaj süreci için yakıtı ideal. yalıtımı güzel. içi çok geniş.

Kullanıcı resmi

murat karaman 27 Mayıs 2013, Pazartesi | 15:30

sakin almayın sıkıntili bir 2012 modelini aldım caminda sorun vaaarrr değişmeyen bir yeri kalmadi sıfır aracınn düzelmiooo alan pişman olurr ve kimseye önermiorummm b maxxx

Kullanıcı resmi

volkan uslu 09 Haziran 2013, Pazar | 23:45

araç 2800 km oldu. 600 tl ile 3100 km yol gitmiş olacağım. 1.5 trend dizel. yakıt 4.9 şehir içi verileri. yalıtım güzenlik ve iç genişliği muhteşem. tavsiye ederim.

Kullanıcı resmi

ata a 23 Temmuz 2013, Salı | 21:36

lavatonun yeni çıkan lpg sini taktırdım şuanda hiçbir sıkıntım yok yakıt 220kr a düştü uzun yolda 180 civarı yakıyor lpg konusunda bilgisi olanlar yazarsa iyi olur

Kullanıcı resmi

volkan uslu 16 Ağustos 2013, Cuma | 22:09

aracım 4600 km oldu. uzun yola da gittim geldim. araç süper. şuan klima açık kullanıyorum şehir içi ve dışı. yakıt olarak 5.0 - 5.1 arası yakıyor. klimasız 4.7 4-9 arası yakıyor. kısacası 100 tl yakıt ile 500 km garanti gidersiniz. benim aracım dizel. tavsiye ederim.

Kullanıcı resmi

hakan türkyılmaz 10 Kasım 2013, Pazar | 11:14

artık üretilmeyeceği söyleniyor doğrumu

Kullanıcı resmi