son yarış Abu Dabi GP 2014

  • Lewis HamiltonNico Rosberg ( Mercedes GP ) 1
  • Felipe Massa ( Williams GP ) 2
  • Valteri Bottas ( Williams ) 3

gelecek yarış Avustralya GP 2015

17

Mart 2013, Pazar | 09:20

Editör: Turkiye F1

12

Avustralya Grand Prix - Canlı

2013 Formula 1 Sezonu'nun ilk yarışı Avustralya Grand Prix'si başladı.

Yağmurun etkilediği sıralama turlarının ardından Red Bull pilotları ilk sıryaı almayı başarmıştı. Yarış ise kuru bir zeminde başladı.

Avustralya Grand Prix canlı yayınları ile ilgili bağlantılara Facebook ve Twitter sayfalarımızdan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca aşağıdaki tablodan canlı zamanları takip edebilirsiniz.

Yayınlanan yorum

11

Onay bekleyen yorum

1

Kullanıcı resmi

kimi_siz_olmaz 17 Mart 2013, Pazar | 09:54

ilk galibiyet geliyoooor !!! forza kimi forza lotus :)

Kullanıcı resmi

kimi_siz_olmaz 17 Mart 2013, Pazar | 09:55

aslı nerdesin aslııı :)

Kullanıcı resmi

Murat Kaya 17 Mart 2013, Pazar | 10:07

Hosgeldin şampiyon kimi'yede bu yakıştırdı . Ferrari içinse muhteşem bir yarış oldu en azından felipe'yi kazandılar .

Kullanıcı resmi

Akıl ve Mantık 17 Mart 2013, Pazar | 10:09

Kimi için sevindim,hak ederek elde ettiği bir yarış oldu.2.pit stoplardan sonra Vettel drs ile Alonso'yu geçecekken hiç gereği olmayan kaçış alanına gitmiş Maldonado için güya drs kapatıldı,fark 0,2 ile 0,4 arasındaydı,yarış kontrol yine iş başında.

Kullanıcı resmi

ByFearless 17 Mart 2013, Pazar | 10:13

Raikkonen'e tebrikler iyi yarıştı, Ferrari söylendiği gibi aracını geliştirmiş, Alonso her zamanki gibi iyiydi ama Massaya çok şaşırdım eski yavaş halinden eser yok.Newey bu sene bir süpriz yapmamış galiba RBR yarışta döküldü. Sıralama turlarından sonra Ferrariye laf edenlere de selam olsun

Kullanıcı resmi

Mercedes_ 17 Mart 2013, Pazar | 10:19

Mclaren beter olsun :) Hamilton'a başarılar!

Kullanıcı resmi

anıldursun 17 Mart 2013, Pazar | 10:20

akıl ve mantık sen f1 izleme :) Bu kadarda çekememezlik olamaz.

Kullanıcı resmi

aykuthamit 17 Mart 2013, Pazar | 13:06

Valla otomobili geliştiricem diye mcleren force indianın gerisinde kalacak bir arac yapmışlar yeni sezona.üstünede alıştıgımız mcleren strateji hataları eklenince buton ucu ucuna 9 oldu perezde 11nci.heleki sıralama turunda perez yapılan strateji hatası affedilir cinsten deil.millet kokpit içinde yuzerken perez e kuru lastiklerle sıralama turu attırmayı düşünen arkadasa plaket vermek gerek. rahat bırakılmazsa perez basarılı olamayabilir.

Kullanıcı resmi

ufuk coşkun 17 Mart 2013, Pazar | 13:50

yarışı izleyebileceğimiz biyer varmı

Kullanıcı resmi